;
coinex

هوآوی میت 9 در سپتامبر رونمایی نمی شود

مدیر شرکت هوآوی اعلام کرد که گوشی هوآوی میت 9 در رویداد اول سپتامبر رونمایی نخواهد شد.

مدیر شرکت هوآوی اعلام کرد که گوشی هوآوی میت 9 در رویداد اول سپتامبر رونمایی نخواهد شد.

کمپانی هوآوی از چند روز پیش روند ارسال دعوتنامه برای رویداد اول سپتامبر را آغاز کرده بود، از آن زمان تا به حال همه امیدوار بودند که در این مراسم از گوشی هوآوی میت 9 رونمایی شود. اما در حال حاضر و بنا بر برنامه ای که شرکت منتشر کرده، نباید تا پایان امسال منتظر معرفی این گوشی باشیم. این خبر امروز به تایید یکی از مدیران این شرکت رسید.

بروس لی، مدیر خط تولید شرکت هوآوی امروز اعلام کرد که تنها چند ماه از معرفی گوشی هوآوی میت 8 می گذرد، بدین ترتیب گوشی هوآوی میت 9 به این زودی معرفی نخواهد شد. با این اوصاف، در رویداد اول سپتامبر باید منتظر معرفی چه دستگاهی باشیم؟ این احتمال وجود دارد که شرکت همانند سال گذشته، نسخه ی جدیدی از پرچمدار هوآوی میت اس 2 را به نمایش بگذارد. در حقیقت باید گفت که احتمالا قبلا این گوشی را دیده ایم؛ اخیرا نسخه ای از پرچمدار هوآوی میت 8 که به قابلیت فورس تاپ مجهز شده در TENAA دیده شده است. این گوشی از ویژگی ها و طراحی مشابه میت 8 برخوردار است.

با تمام این اوصاف، اگر هوآوی قصد آپگرید گوشی میت اس 2 را داشته باشد، منطقی تر خواهد بود. برای مثال، شرکت می تواند تراشه ی کیرین جدید 960 را در دستگاه قرار دهد. شایع شده که این تراشه با هسته ی آرتمیس ARM (نسخه ی بعدی Cortex A72) که با هسته ی کم مصرف Cortex A53 ترکیب شده، همراه شود. علاوه بر این، پردازنده ی گرافیکی نیز باید آپگرید شود تا توانایی پشتیبانی از تراشه ها را داشته باشد. ویژگی های دیگری که احتمالا به کیرین 960 اضافه می شوند Cat، پشتیبانی از 12 LTE CDMA و گیره ی تولیدی 16 نانومیتری خواهند بود.

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی میت اس سال گذشته از قابلیت مقاومت در برابر آب برخوردار بود؛ امیدواریم که این ویژگی همچنان در مدل جدید میت اس 2 وجود داشته باشد..

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی میت اس سال گذشته از قابلیت مقاومت در برابر آب برخوردار بود؛ امیدواریم که این ویژگی همچنان در مدل جدید میت اس 2 وجود داشته باشد. این احتمال وجود دارد که اس 2 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شود، این در حالیست که از همکاری مجدد با شرکت آلمانی لایکا و استفاده از دوربین 20 مگاپیکسلی آن، خبری در دسترس نیست. هوآوی میت اس 2 با ویژگی های آپگرید شده می تواند رقیب قدرتمندی برای گوشی های آینده ی آیفون 7 و گلکسی نوت 7 باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر