;
coinex

نینتندو به دنبال واقعیت مجازی می رود

همانند دیگر شرکت های غول کنسول های بازی مثل سونی و مایکروسافت، نینتندو نیز به دنبال تکنولوژی واقعیت مجازی می رود.

همانند دیگر شرکت های غول سازنده ی کنسول های بازی مثل سونی و مایکروسافت، کمپانی نینتندو نیز به دنبال تکنولوژی واقعیت مجازی خواهد رفت.

بنا بر شایعات، نینتندو ، نینتندو ان ایکس را مارچ سال 2017 منتشر خواهد کرد. این کمپانی بازی قصد دارد کنسول خود را با تکنولوژی واقعیت مجازی، یکپارچه کند. با توجه به اینکه از تکنولوژی واقعیت مجازی در کنسول های مثل پلی استیشن وی آر سونی و ایکس باکس وان مایکروسافت پشتیبانی می شود، تعجب آور نیست که نینتندو نیز واقعیت مجازی را با کنسول بازی خود یکپارچه کند.

به طور قطع مشخص نیست که کنسول بازی نینتندو ان ایکس نیز از واقعیت مجازی پشتیبانی کند، اما در هر صورت واضح است که کمپانی نینتندو به دنبال این تکنولوژی رفته است. در واقع در طول جلسه ی عمومی سهامداران نینتندو، شرکت شیگرو میاموتو، نشان داد که نینتندو در صدد استفاده از واقعیت مجازی است.

این شایعه که تکنولوژی واقعیت مجازی در کنسول بازی کمپانی نینتندو دیده خواهد شد، از یک توئیت ژاپنی نشئت گرفته است. این توئیت نشان می دهد که کمپانی نینتندو بر روی واقعیت مجازی تحقیق کرده و هسته ی اصلی این تکنولوژی را در اختیار دارد. بازی های طولانی مدت موضوع اصلی برای بکار بستن این تکنولوژی است، نینتندو می خواهد مدت زمان بازی های خود را طولانی کند، همچنین ارزش حاملان را بالا ببرد.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به نظر می رسد که واقعیت مجازی بزرگترین تکنولوژی موجود است، به همین خاطر غیر عاقلانه است که نینتندو از کاربرد آن در کنسول های بازی خود، بگذرد. با این حال این دلیل تضمین نمی کند که در محصول بعدی نینتندو واقعیت مجازی، دیده شود. علاوه بر همه ی اینها تکنلوژی واقعیت مجازی در مراحل ابتدایی است و هنوز جای پیش رفت زیادی دارد. در هر صورت نمی توان امید داشت که به زودی در همه ی کنسول های بازی ظاهر شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر