;
coinex

نام اندروید N به صورت رسمی اعلام شد

گوگل بالاخره نام اندروید N را انتخاب کرد، این نسخه از اندروید، نوگات (Nougat) به معنی گز، نام گرفت.گوگل بالاخره نام اندروید N را انتخاب کرد، این نسخه از اندروید، نوگات (Nougat، نوقا) به معنی شیرینی نوقا یا گز، نام گرفت.

گزارش قبلی مبنی بر این بود که تیم اندروید به دنبال انتخاب نام اندروید N هستند و امروز آن را اعلام خواهند کرد. اکنون متوجه شده ایم که این نام به صورت رسمی، اعلام شد. اندروید نوگات در فصل سوم سال جاری میلادی برای عموم دستگاه های اندرویدی منتشر می شود. البته شماره ی این نسخه هنوز بیان نشده است ولی این احتمال وجود دارد که اندروید 7.0 نام گیرد.

گوگل مدتی به دنبال انتخاب نام اندروید N است، حتی فراخوانی برای دریافت نظر کاربران منتشر کرده بود تا پیشنهادات خود را برای گوگل I/O ارسال کنند. در تمام طول این مدت شایعات مبنی بر این بود که نام اندروید N ، نوتلا خواهد بود. اما در نهایت گوگل تصمیم گرفت که آن را نوگات، بنامد. در طی سالیان انتشار نسخه های مختلف اندروید، گوگل همیشه نام رسمی آنها را از میان نام دسر های خوشمزه، انتخاب می کرد. به طور مثال نسخه ی اندروید 1.5 را کاپ کیک نامید و پس از آن نام های دنات، ایکلیر، جینگربرد، هانیکام، آیس کیریم سندویچ، ژولی بین، کیت کت، لالی پاپ، مارشمالو و امروز نوگات را برای نسخه های بعدی انتخاب کرد.

در ماه مارس، گوگل اولین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده از اندروید N را منتشر کرد و چندین ویژگی که در نسخه ی نهایی دیده خواهد شد را نشان داد. دلیل انتشار نسخه ی توسعه دهنده این است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که روی نرم افزارهای سازگار با آن نسخه، قبل از اینکه در دسترس عموم قرار گیرد، کار کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر