;
coinex

همکاری اینتل و بی ام دبلیو برای تولید اتومبیل خودران

همکاری اینتل و بی ام دبلیو برای تولید اتومبیل خودران

همکاری بین شرکت های تکنولوژی و تولید کنندگان خودرو، این روزها بسیار باب شده است. تا کنون همکاری بین گوگل و فیات کرایسلر را شاهد بودیم، و اکنون نیز گزارش جدیدی همکاری اینتل و بی ام دبلیو را نشان می دهد، این همکاری برای تولید اتومبیل خودران صورت می گیرد. ظاهرا هر دو کمپانی مایل هستند که روی نقاط قوت یکدیگر به منظور تولید اتومبیل های آینده، تکیه کنند.

البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی از سوی اینتل و یا بی ام دبلیو، تائید نشده است، اما گفته می شود که این معامله شامل اجتناب از برخورد توسعه دهندگان نرم افزار موبالی نیز می شود. بنا به گفته ی یک منبع ناشناس از بلومبرگ، گزارش شده است که فردا به صورت رسمی، همکاری اینتل و بی ام دبلیو ، اعلام خواهد شد.

تخصص اینتل در بازار پردازنده های دستگاه های مختلف، برای تولیدکنندگان خودرو که به دنبال ورود به دنیای اتومبیل های خودران هستند، ارزشمند است.  اتومبیل های آینده مانند خودروهای کنونی نیستند، آنها نیازمند سخت افزار پیچیده برای محاسبات پیچیده هستند که برای مرتفع ساختن آن، هیچ کمپانی بهتر از اینتل موثر نخواهد بود.

همانطور که اشاره شد، هیچ تائیده ی رسمی از همکاری اینتل و بی ام دبلیو گزارش نشده است. اما از قرار معلوم فردا همه چیز مشخص خواهد شد و شاید بتوان پس از آن به طور قطع گفت که چنین همکاری در شرف وقوع است. البته زمان زیاد طول می کشد تا محصول همکاری اینتل و بی ام دبلیو را در جاده ها ببینیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر