;
coinex

تصاویر قاب گلکسی نوت 7 منتشر شد

تصاویر قاب گلکسی نوت 7 طراحی این دستگاه را فاش کرده است.

تصاویر قاب گلکسی نوت 7 طراحی این دستگاه را فاش کرده است.

انتظار می رود که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 در دوم آگوست 2016 رونمایی شود، اما تا به حال اطلاعات زیادی پیرامون این دستگاه به بیرون درز کرده است که از میان آنها می توان به ویژگی های سخت افزاری و رنگ های احتمالی آن اشاره کرد.

در حال حاضر نیز با انتشار تصاویر قاب گلکسی نوت 7 توسط Olixar (سازنده ی قاب گوشی های هوشمند)، می توان از ویژگی های ظاهری گلکسی نوت 7 با خبر شد.

این قاب ها از طراحی گلکسی نوت 7 در رنگ سفید با نمایشگر خمیده و جایگاه S Pen در محل همیشگی خود خبر می دهند. شکل ظاهری این دستگاه شباهت زیادی با گلکسی اس 7 اج دارد. به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم قطعی خود را گرفته که گوشی گلکسی نوت 7 را به نمایشگر خمیده مجهز کند و کاملا نمایشگر صفحه تخت را کنار گذاشته است. علاوه براین، قاب های  رده بالای Olixar NovaShield در مدل های چرم آبی، بژ طلایی، مشکی و چرم قرمز طراحی شده اند.

انتظار می رود که گوشی گلکسی نوت 7 از یک نمایشگر 5.7 اینچی یا 5.8 اینچی خمیده ی سرپر آمولد با کیفیت کواد اچ دی برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پردازنده ی هشت هسته ای اگزینوس، رم 6 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی، منفذ نصب میکرو اس دی کارت، TouchWiz Grace UX، سیستم تشخیص عنبیه ی چشم، تاییدیه ی IP68 و یو اس بی نوع سی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پردازنده ی هشت هسته ای اگزینوس، رم 6 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی، منفذ نصب میکرو اس دی کارت، TouchWiz Grace UX، سیستم تشخیص عنبیه ی چشم، تاییدیه ی IP68 و یو اس بی نوع سی اشاره کرد. در حال حاضر نیز با انتشار تصاویر قاب گلکسی نوت 7 توسط Olixar (سازنده ی قاب گوشی های هوشمند)، می توان از ویژگی های ظاهری گلکسی نوت 7 با خبر شد.  این قاب ها از طراحی گلکسی نوت 7 در رنگ سفید با نمایشگر خمیده و جایگاه S Pen در محل همیشگی خود خبر می دهند. انتظار می رود که گوشی گلکسی نوت 7 از یک نمایشگر 5.7 اینچی یا 5.8 اینچی خمیده ی سرپر آمولد با کیفیت کواد اچ دی برخوردار باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر