;
coinex

سرمایه گذاری سامسونگ روی اولین آیفون اولد در 2017

کمپانی سامسونگ روی اولین آیفون اولد که در سال 2017 راه اندازی خواهد شد، سرمایه گذاری می کند.

کمپانی سامسونگ روی اولین آیفون اولد که در سال 2017 راه اندازی خواهد شد، سرمایه گذاری می کند.

نمایشگر سامسونگ تا چند سال آینده به عنوان پیشرو در تامین منابع نمایشگر های آمولد در سطح جهان باقی می ماند. به گزارش خبر گزاری DigiTimes، برآورد شده که تا سال 2019، ارسال محموله های آن به 560 میلیون واحد برسد.

انتظار می رود سامسونگ الکترونیک که وظیفه ی تولید گوشی های اندرویدی گلکسی را به عهده دارد،  تا چند سال آینده به عنوان بزرگ ترین مشتری Samsung Display باقی بماند؛ برآورد می شود که تقاضا برای پنل های آمولد خانگی از 239 میلیون در سال 2016 به 290 میلیون در سال 2019 برسد.

شایع شده که کمپانی اپل در سال 2017 از اولین گوشی آیفون با نمایشگر اولد رونمایی می کند. این کمپانی از سال 2007 تا به حال از نمایشگرهای قدیمی LCD در ساخت آیفون های خود استفاده می کرده است. گزارشات حاکی از آن هستند که Samsung Display در سال 2017، وظیفه ی تامین 40 میلیون پنل آمولد را به عهده دارد. برآورد شده که تامین 80 میلیون واحد در سال 2018 و 120 میلیون واحد در سال 2019 را نیز به عهده داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که تولید کننده هایی دیگر از قبیل LG Display، AU Optronics، Japan Display و Foxconn نیز تولیدات پنل های اولد برای آیفون های آینده را به عهده داشته باشند.

اوایل امسال و با معرفی گوشی سامسونگ گلکسی اس 7، دلیل قانع کننده ای برای اپل به وجود آمد تا به تکنولوژی پنل های اولد رجوع کند. از مزایای احتمالی این نمایشگر در گوشی های آیفون می توان به افزایش روشنایی، دقت رنگ تقویت شده، وضوح تصویر بالاتر در شرایط نور زیاد محیط و مصرف بهینه ی باتری اشاره کرد.

چندین تولید کننده ی چینی گوشی های هوشمند از جمله ویوو، اوپو، جیونی، هواوی و لنوو در حال حاضر از پنل های آمولد استفاده می کنند و برخی از آنها قصد دارند در آینده این پنل ها را به کار بگیرند. بدین ترتیب، مجموع ارسال محموله های Samsung  Display برای این شرکت ها، از 99 میلیون در سال 2016 به 150 میلیون در سال 2019 افزایش داشته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر