;
coinex

ساخت سه گوشی اندرویدی جدید توسط بلک بری تا پایان امسال

شایع شده که کمپانی بلک بری قصد دارد تا امسال (شمسی)، سه گوشی اندرویدی را به بازار معرفی کند.

شایع شده که کمپانی بلک بری قصد دارد تا امسال (شمسی)، سه گوشی اندرویدی را به بازار معرفی کند.

بلک بری این بار با گوشی های اندرویدی پا به میدان می گذارد؛ به گزارش ایوان بلاس (ژورنالیست مشهور به نشر اخبار موبایل)، این کمپانی در حال حاضر روی تولید سه گوشی اندرویدی متمرکز شده است. این سه گوشی اندرویدی با نام های رمزی نئون، آرگون و عطارد معرفی شده اند و هر کدام از آنها در یکی از سه فصل یاقی مانده از سال رونمایی خواهند شد.

مدل نئون در این سه گانه، یک گوشی میان رده با بدنه ی آلومینیومی خواهد بود که به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080P مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی های مدل نئون می توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه ی 16 گیگابایتی و حذف کیبورد فیزیکی اشاره کرد؛ این دستگاه تا پایان آگوست رونمایی خواهد شد.

به نظر می رسد که در ماه اکتبر باید منتظر رونمایی از مدل آرگون باشیم؛ آرگون یک گوشی بالا رده با نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت کواد اچ دی خواهد بود. از دیگر ویژگی های مدل آرگون می توان به تراشه ی اسنپ دراگون 820، رم 4 گیگابایتی، حافظه ی 32 گیگابایتی، اسکنر اثر انگشت، دوربین اصلی 21 مگاپیکسل، پورت یو اس بی نوع سی و حذف کیبورد فیزیکی اشاره کرد.

اما در باره ی آخرین گوشی، یعنی مدل عطارد باید گفت که تنها گوشی مجهز به کیبورد فیزیکی خواهد بود که در نیمه ی اول سال 2017 وجود خواهد داشت. به نظر می رسد که این گوشی نیز از ویژگی های میان رده ای همچون رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی برخوردار باشد؛ با اینحال به نظر می رسد که از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره مند شود.

مدیرعامل کمپانی بلک بری در ژانویه گذشته اعلام کرده بود که این شرکت در حال ساخت دو گوشی اندرویدی است. اما در حال حاضر به نظر می رسد که سه گوشی اندرویدی معرفی خواهند شد که دو مدل از آنها، بازار میان رده با قیمت مقرون به صرفه را مد نظر قرار داده است. اولین گوشی اندرویدی کمپانی بلک بری یعنی بلک بری پریو با قیمت بسیار بالای خود نتوانست توجه بازار را به خود جلب کند و فروش بسیار کمی داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر