;
coinex

تصاویر ماشین بی ام دبلیو i8 در قالب یک اثر هنری

کمپانی خودروساز آلمانی، ماشین بی ام دبلیو i8 خود را در قالب یک اثر هنری به نمایش گذاشته است.

کمپانی خودروساز آلمانی، ماشین بی ام دبلیو i8 خود را در قالب یک اثر هنری به نمایش گذاشته است.

طراحی ماشین بی ام دبلیو i8 شبیه به ماشین های آینده است، اما نسخه ی فوتوریسم آن که توسط BMW Italia انجام شده، این تصور را افزایش داده است. به مناسبت بزرگداشت 50 سالگی اجرای بی ام دبلیو در ایتالیا، شرکت BMW Italia با همکاری Garage Italia Customs (سازنده ی ماشین های سفارشی در میلان)، تلاش کردند تا طراحی کاملا متفاوتی را از ماشین بی ام دبلیو i8 به وجود بیاورند.

طراحی ماشین بی ام دبلیو i8 شبیه به ماشین های آینده است، اما نسخه ی فوتوریسم آن که توسط BMW Italia انجام شده، این تصور را افزایش داده است. .

هنری که روی ماشین به نمایش گذاشته شده، “Lampada ad Arco”  یا “Street light” (به معنی روشنایی خیابان) نام دارد که از آثار هنری جیاکومو بالا (هنرمند ایتالیایی) به شمار می رود. قطعه ی اصلی این اثر، در موزه ی هنرهای معاصر نیویورک در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

 هنری که روی ماشین به نمایش گذاشته شده، “Lampada ad Arco”  یا “Street light” (به معنی روشنایی خیابان) نام دارد که از آثار هنری جیاکومو بالا (هنرمند ایتالیایی) به شمار می رود. قطعه ی اصلی این اثر، در موزه ی هنرهای معاصر نیویورک در معرض دید علاقه مندان قرار دارد..

کمپانی بی ام دبلیو طی بیانیه ای اعلام کرد: “این هنر به نوعی بیانگر روشنایی خیابان است که توسط الکتریسیته ی زیر نور ماه به وجود می آید. تکنیک رنگ انقلابی و ظهور الکتریسیته در دهه ی 1900، کاملا با تکنولوژی آینده ی ماشین بی ام دبلیو i8 ارتباط دارد.”

با توجه به اطلاعاتی که از نحوه ی کار Garage Italia Customs در اختیار داریم، به نظر می رسد هنری که روی ماشین به اجرا گذاشته شده، در واقع از پوسته ی وینیل است که روی پنل بدنه ی ماشین قرار گرفته است. همچنین به نظر می رسد به تصویر کشیدن چنین اثر هنری روی بدنه ی چنین ماشینی که زوایای انحرافی غیر معمولی دارد، بسیار مشکل باشد.

کمپانی بی ام دبلیو طی بیانیه ای اعلام کرد: "این هنر به نوعی بیانگر روشنایی خیابان است که توسط الکتریسیته ی زیر نور ماه به وجود می آید. تکنیک رنگ انقلابی و ظهور الکتریسیته در دهه ی 1900، کاملا با تکنولوژی آینده ی ماشین بی ام دبلیو i8 ارتباط دارد."

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر