;
coinex

مرورگری واقعیت مجازی در گوگل کروم

گوگل در حال تلاش است تا مرورگری واقعیت مجازی را در گوگل کروم فراهم کند.

گوگل در حال تلاش است تا مرورگری واقعیت مجازی را در گوگل کروم فراهم کند.

کمپانی گوگل چند ماه قبل از رابط کاربری یوتیوب رونمایی کرد، این رابط نشان می داد که کاربر چگونه می تواند از طریق دستگاه های همگام با daydream، به تماشای وب در فضای واقعیت مجازی بپردازد. این بدان معناست که علاوه بر ویدیو های واقعیت مجازی، تمام اپلیکیشن ها و رابط های کاربری نیز می تواند در این فضا به نمایش گذاشته شوند!

در حال حاضر و به گزارش Francois Beaufort گوگل، به نظر می رسد که این کمپانی در حال تلاش است تا مرورگری واقعیت مجازی را به گوگل کروم بیاورد. این بدان معنا نیست که کاربر تنها به وبسایت های مخصوص واقعیت مجازی دسترسی داشته باشد، بلکه تمام وبسایت هایی که از طریق گوگل کروم دستگاه های اندرویدی و دستگاه های همگام شده با دی دریم، به نمایش گذاشته می شوند نیز در فضای واقعیت مجازی اجرا خواهند شد.

به گزارش این خبرگزاری: “گوگلی ها همچنین در حال تلاشند تا پشتیبانی از WebVR (وب واقعیت مجازی) را در کروم و نماهای راه اندازی شده ی واقعیت مجازی بگنجانند تا توسعه دهندگان بتوانند محتوای واقعیت مجازی را در صفحات وب خود قرار دهند. این تیم مراحل اولیه ی آماده سازی وب برای واقعیت مجازی را پشت سر می گذارد، بنابراین منتظر خبرهای آینده باشید.” اساسا به نظر می رسد که توسعه دهندگان باید وبسایت های خود را با واقعیت مجازی همگام کنند.

در حال حاضر، مرورگری در فضای واقعیت مجازی چیز جدیدی نیست؛ هدست گییر VR سامسونگ به همین شکل عمل می کند، با این تفاوت که این دستگاه تنها با گوشی های سامسونگ فعال خواهد شد؛ بنابراین در مقایسه با گوگل بسیار محدود کننده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر