;
coinex

گوشی HTC نکسوس ام 1 اندروید نوقا را دریافت می کند

 نتایج Geekbench گوشی HTC نکسوس ام 1 از وجود اندروید نوقا و رم 4 گیگابایتی در این گوشی خبر می دهد.

نتایج Geekbench گوشی HTC نکسوس ام 1 از وجود اندروید نوقا و رم 4 گیگابایتی در این گوشی خبر می دهد.

حدس می زنید که تا به حال کدام تولید کننده بیشترین گوشی نکسوس را تولید کرده است؟ اگر سامسونگ جواب شماست، صد در صد و کاملا در اشتباهید. در حقیقت کمپانی ال جی با ساخت سه گوشی نکسوس 4، نکسوس 5 . نکسوس 5 ایکس بیشترین تولید را داشته است. کمپانی سامسونگ نیز تا به حال دو دستگاه نکسوس اس و سامسونگ گلکسی نکسوس را تولید کرده است. کمپانی های موتورولا، هواوی و HTC هر کدام یک گوشی نکسوس را طراحی و تولید کرده اند.

اگر شایعات مبنی بر ساخت دو گوشی نکسوس توسط HTC در سال 2016 صحت داشته باشند، این کمپانی امسال را با تولید 3 گوشی نکسوس در پرونده ی خود به پایان می رساند و این مساله کمپانی HTC را با ال جی در یک مقام قرار می دهد؛ البته تبلت نکسوس 9 در این شمارش به حساب نیامده است. گوشی HTC نکسوس اس 1 با نمایشگر 5 اینچی و گوشی HTC نکسوس ام 1 با نمایشگر 5.5 اینچی همراه خواهد بود.

روز گذشته شایعاتی پیرامون گوشی HTC نکسوس ام 1 را به اطلاع شما رساندیم که توسط وبسیات ویبو منتشر شده بود؛ اما امروز به لطف بازدید این وبسایت از بنچمارک Geekbench، اطلاعات جدیدی درباره ی این گوشی منتشر شده است. انتظار می رود که گوشی HTC نکسوس ام 1 از اندروید 7.0.1 نوقا برخوردار شود. این دستگاه به نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 * 2560 مجهز خواهد شد. قدرت گوشی HTC نکسوس ام 1 توسط تراشه ی اسنپ دراگون 820 همراه با پردازنده ی چهار هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است که یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار خواهد گرفت، این در حالیست که نمای روبرویی دستگاه به یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و ویدیو چت مزین خواهد شد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در پست دستگاه تعبیه خواهد شد. از دیگر ویژگی های گوشی HTC نکسوس ام 1 می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 و 128 گیگابایتی اشاره کرد. انتظار می رود دو جایگاه اسپیکر در قسمت پایینی دستگاه و در دو طرف پورت یو اس بی نوع سی تعبیه شده باشند.

انتظار می رود که گوشی HTC نکسوس ام 1 از اندروید 7.0.1 نوقا برخوردار شود. این دستگاه به نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 * 2560 مجهز خواهد شد..

Gekkbench تک هسته ای امتیاز 2084 را به دست آورد این در حالیست که امتیاز چند هسته ای آن، 4969 بوده است. گفته می شود که این محصول در سپتامبر امسال راه اندازی می شود. اطلاعات قیمت این دستگاه در حال حاضر نامشخص مانده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر