;
coinex

فروش 28.3 میلیون گوشی هواوی در سه ماه اول سال 2016

کمپانی هواوی موفق شد تنها در سه ماهه ی نخست سال 2016، 28.3 میلیون گوشی هواوی را به فروش برساند.

کمپانی هواوی موفق شد تنها در سه ماهه ی نخست سال 2016، 28.3 میلیون گوشی هواوی را به فروش برساند.

این کمپانی چینی در سال گذشته توانست 100 میلیون گوشی هوشمند را در سطح جهانی به فروش برساند؛ این میزان در مقایسه با 300 شرکت چینی تولید کننده ی گوشی های هوشمند، رقم قابل توجهی را نشان می دهد. این دستاورد در نهایت توانست کمپانی هواوی را در رتبه ی سوم برترین تولید کننده ی گوشی های هوشمند قرار دهد؛ دو رتبه ی اول به شرکت های اپل و سامسونگ تعلق دارد.

کمپانی چینی تولید کننده ی گوشی های هوشمند بر مبنای موفقیت سال گذشته ی خود، برای فروش 140 میلیون دستگاه در سال 2016 برنامه ریزی کرد. بنا بر گزارشات اخیر، به نظر می رسد که شرکت هواوی به خوبی در مسیر دستیابی به این هدف قرار دارد.

بنا بر گزارشی که در الکترونیک تامیز منتشر شد، این کمپانی از موفقیت خود در فروش 28.3 میلیون گوشی هواوی تنها در سه ماهه ی نخست سال 2016 خبر داده است. عرضه ی گوشی های پرچمدار هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس، دو ماه قبل انجام شد که به گزارش هواوی، تا به حال 2.6 میلیون واحد فروش داشته است. دو گوشی هواوی پی 9 و پی 9 پلاس از دوربین دو گانه که توسط کمپانی آلمانی لایکا ساخته شده، برخوردار هستند.

این احتمال وجود دارد که کمپانی هواوی در ماه جولای از گوشی دیگری (هواوی آنر 8) نیز رونمایی کند که بازار میان رده را مد نظر قرار داده است. انتظار می رود که در رویداد اول سپتامبر این کمپانی، گوشی دیگری از سری گوشی های میت هواوی به نمایش گذاشته شود. گفته می شود که گوشی میت اس 2 با قیمت 4000 تا 5000 یوان به فروش می رسد. گوشی های جدیدی که توسط این کمپانی رونمایی خواهند شد، برای تامین و دستیابی به هدف هواوی، کار خود را آغاز خواهند کرد.

طی اخباری که این اواخر به گوشی می رسید، گفته می شود که کمپانی هواوی قصد دارد ارسال گوشی های خود را به 120 میلیون واحد کاهش دهد؛ اما شایعه بودن این خبر نیز به زودی اعلام شد. به گفته ی ریچارد یو، مدیر اجرایی گروه تجاری هواوی، این غول تولید کننده ی چینی هنوز هم فروش 140 میلیون دستگاه را مد نظر قرار دارد؛ رویای جاه طلبانه ای که رشد 30 درصدی کمپانی را توجیه می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر