;
coinex

آپدیت اندروید مارشمالو برای زنفون زوم و زنفون سلفی کمپانی ایسوس

در حالی که این روزها اخبار گوناگونی در رابطه با گوشی های مختلفی که با اندروید نوقا (اندروید Nougat) عرضه خواهند شد به گوش می رسد، امروز ایسوس دست به کار شده تا آپدیت اندروید مارشمالو را برای گوشی های زنفون زوم (ZenFone Zoom) و زنفون سلفی (ZenFone Selfie) خود منتشر کند.

این بروزرسانی قطعا ویژگی های برجسته اندروید مارشمالو را نیز با خود به همراه خواهد داشت. اما باید توجه داشته باشید که با انجام این بروزرسانی، برخی از نرم افزارهای مفیدتان نیز حذف خواهد شد. پس از انجام بروزرسانی، شما می توانید گوشی خود را به تنظیمات مجدد کارخانه (فکتوری ریست) بازگردانید تا برخی از داده ها و اطلاعاتی که این آپدیت آن ها را پاک نکرده نیز از دستگاهتان حذف شود.

شما می توانید تغییرات مربوط به آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی زنفون زوم را در اینجا و تغییرات مربوط به این آپدیت برای گوشی زنفون سلفی را در اینجا مشاهده کنید. همچنین دانلود آپدیت کامل اندروید مارشمالو برای این دو گوشی نیز به ترتیب در این لینک و این لینک قابل دریافت است. شما می توانید تا هنگامی که نوتیفیکیشن مربوط به این بروزرسانی را روی گوشی خود ببینید نیز صبر نمایید تا آن را از طریق وای فای آپدیت کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر