;
coinex

آنچه تاکنون درباره ی گوشی iPhone 7 می دانیم

هنوز چند ماه تا مراسم معرفی گوشی iPhone 7 باقی مانده است، با اینحال شایعات پیرامون این گوشی هر روز داغ تر می شوند.

هنوز چند ماه تا مراسم معرفی گوشی iPhone 7 باقی مانده است، با اینحال شایعات پیرامون این گوشی هر روز داغ تر می شوند.

یکی از تازه ترین شایعاتی که منتشر شده از طراحی آیفون 7 در رنگ مشکی خبر می دهد. در این متن تمام اطلاعاتی که تاکنون درباره ی گوشی iPhone 7 مشخص شده، جمع آوری شده است؛ برای اطلاع از آنها با تکرا همراه شوید.

.

این احتمال وجود دارد که نام گوشی آینده ی اپل، آیفون 7 نباشد.

این احتمال وجود دارد که نام گوشی آینده ی اپل، آیفون 7 نباشد. .

(در تصویر تنها یک کانسپت را مشاهده می کنید) بنا بر روند نام گذاری نسل های مختلف آیفون، بسیاری پیش بینی کرده اند که نام گوشی بعدی اپل، آیفون 7 خواهد بود. با اینحال و بنا بر گزارشی که توسط وبسایت 9to5Mac منتشر شده، گوشی iPhone 7 در واقع عضو دیگری از خانواده ی آیفون 6 خواهد بود و از شماره گذاری نسل های جدید گوشی های آیفون (برای مثال عدد 7) برخوردار نخواهد بود. با این وجود، این انتخاب از طرف اپل کاملا متفاوت خواهد بود اما اگر شایعات دیگری که درباره ی پرچمدار بعدی اپل به گوش می رسد صحت داشته باشند، این احتمال کاملا دور از ذهن است.

.

احتمالا دو مدل متفاوت و در دو اندازه ی مختلف نمایشگر عرضه خواهد شد.

احتمالا دو مدل متفاوت و در دو اندازه ی مختلف نمایشگر عرضه خواهد شد..

این احتمال وجود دارد که گوشی iPhone 7 ، همانند گوشی آیفون 6 در دو اندازه ی مختلف رونمایی شود؛ یکی از این مدل ها، اندازه ی نمایشگر 4.7 اینچی استاندارد است و دیگری در اندازه ی نمایشگر 5.5 اینچی معرفی خواهد شد.

.

iPhone 7 با گوشی آیفون 6 و آیفون 6 اس شباهت زیادی دارد.

iPhone 7 با گوشی آیفون 6 و آیفون 6 اس شباهت زیادی دارد..

تا به حال تقریبا هر شایعه ای که منتشر شده از شباهت زیاد آیفون بعدی با آیفون 6 و 6 اس خبر می دهد. طراحی ظاهری iPhone 7 تفاوت زیادی با نسخه ی قبلی نخواهد داشت. اخیرا و با توجه به جدید ترین طراحی شماتیک لو رفته از پرچمدار بعدی اپل، گوشیiPhone 7  و نسل آیفون 6 و 6 اس، تقریبا هیچ تفاوتی با هم ندارند؛ بنابراین این احتمال که گوشی بعدی اپل، عضوی از خانواده ی آیفون 6 خواهد بود، بیشتر می شود. نسل های جدید گوشی های اپل با طراحی های کاملا متفاوتی عرضه می شوند.

.

احتمال گزینه ی رنگی جدید برای iPhone 7 وجود دارد.

احتمال گزینه ی رنگی جدید برای iPhone 7 وجود دارد..

اولین خبری که پیرامون گزینه ی رنگی جدید در آیفون بعدی اپل منتشر شد، توسط وبسیات ماکوتاکارا به بیرون درز کرد. در این شایعه از طراحی آیفون 7 در رنگ آبی خبر داده شد. این وبسیات طی خبر دیگری اعلام کرد که گزینه ی رنگی جدید، مشکی خواهد بود و گزینه ی آبی رنگ کنار گذاشته شده است. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و احتمال طراحی این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی بعید به نظر می رسد.

.

گوشی iPhone 7 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.

گوشی iPhone 7 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد..

به گزارش تحلیلگر مسائل اپل، مینگ چی کو، این احتمال وجود دارد که نسخه ی iPhone 7 پلاس به دوربین دوگانه مجهز شود. تا به حال، هیچ شایعه ای از وجود دوربین دوگانه در مدل کوچکتر iPhone 7 خبر نداده اند. تصاویر لورفته از ماژول دوربین دوگانه که برای آیفون 7 طراحی شده، از بلاگ تایوانی اپل به بیرون درز کرده است. همچنین قاب دیگری که گفته می شود برای آیفون بعدی اپل طراحی شده توسط استیو همستوفر با حساب توییتر @onLeaks منتشر شده است. در این تصویر، جایگاه دوربین به خوبی دیده می شود که اندازه و بزرگی آن از وجود احتمالی دوربین دوگانه در آیفون 7 خبر می دهد. استیو این تصاویر را در حساب توییتر خود منتشر کرد. تصویر شماتیک بالا نشان می دهد که مدل پلاس آیفون 7 از یک نمایشگر 5.5 اینچی و دوربین دوگانه برخوردار خواهد شد.

.

این احتمال وجود دارد که آیفون 7 ضخیم تر از آیفون 6 اس باشد.

این احتمال وجود دارد که آیفون 7 ضخیم تر از آیفون 6 اس باشد..

خبر ضخیم تر بودن آیفون 7 در مقایسه با نسل قبلی آیفون اپل، برای اولین بار توسط fast company منتشر شد. با اینحال، این یکی از اخباری است که شایعات بعدی، آن را رد کرده اند. در این خبر اعلام شد که نسخه ی پلاس آیفون بعدی با ضخامت 7.3 میلی متری معرفی خواهد شد؛ این در حالیست که نسخه ی قبلی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس ضخامتی به اندازه ی 6.9 میلی متر و 7.1 میلی متر دارند.

.

جایگاه دوربین در هر دو مدل همچنان به صورت برجسته باقی خواهد ماند.

جایگاه دوربین در هر دو مدل همچنان به صورت برجسته باقی خواهد ماند..

شایعات اولیه از حذف برجستگی دوربین در نسخه ی بعدی آیفون خبر می دادند. به گزارش مک رومرز، اپل قصد داشت از ماژول دوربین باریک تری استفاده کند تا بتواند برجستگی دوربین که در آیفون 6 و 6 اس مشاهده می کنید را حذف کند. اما شایعات اخیری که توسط اپل اینسایدر و تصاویر شماتیک دیگر به بیرون درز کرده، از وجود برجستگی دوربین در هر دو مدل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خبر می دهند.

.

iPhone 7 فلزی نخواهد بود.

iPhone 7 فلزی نخواهد بود..

بدنه ی گوشی های آیفون 5، 5 اس، 6 و 6 اس همگی از آلومینیوم ساخته شده است. کمپانی اپل تا کنون از سه ماده ی پلاستیک، شیشه و فلز برای ساخت گوشی های آیفون استفاده کرده است. اما در حال حاضر و به گزارش دیجی تایمز، این احتمال وجود دارد که جنس بدنه ی آیفون 7 کاملا متفاوت از سایر گوشی های آیفون باشد. از آن زمان تاکنون، اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

.

قابلیت مقاومت در برابر آب، یکی از ویژگی های احتمالی گوشی آیفون 7 خواهد بود.

قابلیت مقاومت در برابر آب، یکی از ویژگی های احتمالی گوشی آیفون 7 خواهد بود..

در تصویر بالا، گوشی آیفون 6 را در مخزن پر از آب مشاهده می کنید. به گزارش دیجی تایمز، ترکیب “مواد اولیه ی جدید” و حذف جک هدفون، می تواند ضد آب ترین آیفون موجود را به وجود بیاورد.

.

گوشی iPhone 7 به اتصال دهنده ی هوشمند مجهز می شود.

گوشی iPhone 7 به اتصال دهنده ی هوشمند مجهز می شود..

تصویر بالا که گفته می شود قاب پشتی آیفون 7 را به نمایش گذاشته علاوه بر طراحی شماتیکی که قبلا از آن صحبت کرده ایم، هر دو از وجود اتصال دهنده ی هوشمند در آیفون 7 خبر می دهند. در این تصویر، سه نقطه را در قسمت پایینی دستگاه مشاهده می کنید که شباهت زیادی به اتصال دهنده ی هوشمند موجود در آیپد پرو دارد.

با اینحال، اخبار جدید از عدم وجود این اتصال دهنده در گوشی بعدی اپل خبر می دهند. تشخیص اینکه کدام یک از این دو خبر صحت دارند، کار مشکلی است؛ چرا که این تصاویر از مراحل مختلف ساخت گوشی های اپل به بیرون درز می کنند. ناگفته نماند که واقعی بودن این قاب ها نیز هنوز به تایید نرسیده است. این احتمال وجود دارد که دستگاه دیگری (به جز آیفون 7) به اتصال دهنده ی هوشمند مجهز شود. اتصال دهنده های هوشمند در تبلت های آیپد پرو شرایطی را فراهم می کنند تا کاربر بتواند دستگاه های هوشمند دیگر از جمله کیبورد را از طریق اتصال دهنده های مغناطیسی به دستگاه متصل کند. پتنت دیگری که اخیرا توسط اپل به ثبت رسیده نشان می دهد که این کمپانی، این ایده را در ذهن خود می پروراند.

.

نوارهای پلاستیکی سفید رنگ آنتن نامحسوس تر می شوند.

نوارهای پلاستیکی سفید رنگ آنتن نامحسوس تر می شوند..

به گزارش دیجی تایمز، نوارهای پلاستیکی سفیدی که در قسمت بالا و پایینی گوشی آیفون 6 و آیفون 6 اس و مدل های پلاس آن وجود دارند، در نسخه ی بعدی آیفون حذف خواهند شد. شایعه ای که توسط وبسیات چینی CN Beta منتشر و توسط فون آرنا اطلاع رسانی شده است، مدعی شده که نوارهای آنتن همچنان وجود خواهند داشت اما به شکلی طراحی می شوند که قابل دیدن نباشند.

در حقیقت، طراحی های شماتیک لو رفته نشان می دهند که این نوارها در قسمت پشتی دستگاه و در قسمت پایینی و بالایی آن قرار خواهند گرفت. این نوارها برای ارسال سیگنال های سلولار، و تنها در مدل های فلزی آیفون الزامی هستند، چرا که قاب های آلومینیومی مانند یک مانع عمل می کنند. خلاص شدن از نوارهای پلاستیکی، یکی از نشانه هایی است که احتمال فلزی نبودن آیفون 7 را افزایش می دهد.

.

گوشی iPhone 7 به جک هدفون استاندارد مجهز نمی شود.

گوشی iPhone 7 به جک هدفون استاندارد مجهز نمی شود..

به گزارش ماکوتاکارا، این احتمال وجود دارد که گوشی iPhone 7 از جک هدفون بهره مند نشود، بنابراین هدفون های 3.5 میلی متری شما بی فایده خواهند بود. تصاویر اخیری که از قاب این گوشی منتشر شده نیز این خبر را تایید کرده اند. این بدان معناست که برای گوشی دادن به موسیقی باید از پورت های لایتنینگ استفاده کنیم، از این پورت ها برای شارژ گوشی استفاده می شود. گزینه ی دیگری که جایگزین جک هدفون شده، استفاده از هدفون های بلوتوثی است. در صورت صحت این اخبار، اپل و سایر کمپانی های سازنده ی لوازم صوتی احتمالا باید نسبت به فروش آداپتورها اقدام کنند تا کاربر بتواند هدفون 3.5 میلی متری خود را به پورت لایتنینگ آیفون متصل کند.

.

گوشی آیفون 7 از دو جایگاه اسپیکر برخوردار خواهد بود.

گوشی آیفون 7 از دو جایگاه اسپیکر برخوردار خواهد بود..

به گزارش مک رومرز، انتظار می رود که اسپیکر دوم در جایگاه سابق جک هدفون 3.5 میلی متری قرار بگیرد. تصاویر جدید لو رفته از قاب این گوشی، جایگاه حذف شده ی جک هدفون و جایگزین شدن آن با جایگاه اسپیکر ها را به نمایش می گذارند. با اینحال، این نیز شایعه ایست که توسط طراحی های شماتیک دیگر رد شده است. اگر اپل قصد حذف جک هدفون را داشته باشد،حتما باید آن را با قابلیت بهتری جایگزین کند.

.

آیفون بعدی اپل از ایرپادهای لایتنینگ برخوردار خواهد شد.

آیفون بعدی اپل از ایرپادهای لایتنینگ برخوردار خواهد شد..

اگر آیفون بعدی به جک هدفون مجهز نشود، بدین معنی است که ایرپادهای اپل همراه با آیفون 7 به پورت لایتنینگ نیاز خواهند داشت. به همین دلیل می توان انتظار داشت که ایرپادهای جدید مجهز به پورت لایتنینگ را همراه با این دستگاه شاهد باشیم.

.

گوشی آیفون 7 می تواند صداهای اضافی را از تمامی هدفون ها حذف کند.

گوشی آیفون 7 می تواند صداهای اضافی را از تمامی هدفون ها حذف کند..

گوشی iPhone 7 با نرم افزار ویژه ی جدید و مولفه های صوتی می تواند صداهای اضافی را از تمامی هدفون هایی که به دستگاه وصل می کنید، حذف کند. این کار برای تناسب بهتر پورت لایتنینگ انجام می شود.

آیفون های حال حاضر تنها با استفاده از تکنولوژی حذف صداهای اضافی، می توانند صداهایی که در طول مکالمه ی تلفنی کاربر را آزار می دهد، حذف کنند؛ بدین ترتیب حتی در محیط های شلوغ نیز صدا واضح تر خواهد بود.

.

احتمال شارژ وایرلس یکی دیگر از شایعات پیرامون گوشی iPhone 7 است.

احتمال شارژ وایرلس یکی دیگر از شایعات پیرامون گوشی iPhone 7 است..

به گزارش fast company، این احتمال وجود دارد که ما بتوانیم آیفون های بعدی را به صورت وایرلس شارژ کنیم. شارژ وایرلس می تواند یکی از گزینه های احتمالی شارژ آیفون 7 باشد؛ چرا که بنابر شایعات قبلی، پورت لایتنینگ به منظور گوشی دادن به موسیقی استفاده خواهد شد.

.

حذف دکمه ی هوم در گوشی آیفون 7

حذف دکمه ی هوم در گوشی آیفون 7.

به گزارش دیجی تایمز، این احتمال وجود دارد که دکمه ی هوم تعبیه شده در آیفون های حال حاضر که می توان آنها را فشار داد و همچنین سنسور اثر انگشت، با یک سنسور لمسی نامرئی جایگزین شوند. این خبر بیشتر به گوشی آیفون 8 و معرفی آن در سال 2018 مربوط می شود.

.

گوشی آینده ی اپل به تراشه ی A10 مجهز خواهد شد.

گوشی آینده ی اپل به تراشه ی A10 مجهز خواهد شد..

به گزارش Cult pf Mac، آیفون بعدی اپل به تراشه ی جدیدی که A10 نام خواهد داشت، مجهز خواهد شد. تراشه ی A9 استفاده شده در گوشی های آیفون حال حاضر، این گوشی ها را به قدرتمند ترین دستگاه های بازار تبدیل کرده است. بنابراین می توان انتظار داشت که مجهز شدن گوشی iPhone 7 به تراشه ی A10 قدرت دستگاه را افزایش داده و بهره وری آن را بهبود بخشد. این تراشه ها از تکنولوژی هایی برخودارند که عملکرد آنتن دهی بهتری را به اجرا می گذارد.

.

آیفون بعدی اپل به باتری بزرگ تر مجهز می شود.

آیفون بعدی اپل به باتری بزرگ تر مجهز می شود..

شایعاتی که از وبسایت ژاپنی MyDrivers.com منتشر شده، مدعی هستند که آیفون بعدی اپل در مقایسه با آیفون 6 از باتری بزرگتری برخوردار خواهد شد. در تصویر بالا، نمونه ای از باتری بزرگ تر آیفون 7 را مشاهده می کنید که توسط 9TO5Mac منتشر شده است. شایعات اولیه پیرامون باتری این دستگاه، از وجود مدل 3100 میلی آمپر ساعتی در آیفون 7 پلاس خبر می دادند، این در حالیست که شایعات بعدی، وجود باتری 2810 میلی آمپر ساعتی را تایید کرده اند. بنابراین هنوز به طور قطع نمی توان گفت که کدام یک در آیفون بعدی اپل تعبیه خواهند شد.

.

کمپانی اپل از این محصول در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی می کند.

کمپانی اپل از این محصول در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی می کند..

این احتمال وجود دارد که همانند نسل های قبلی آیفون، از این دستگاه در ماه سپتامبر رونمایی شود. روند عرضه ی این محصول تا دو هفته بعد از رویداد معرفی آغاز خواهد شد.

.

این گوشی با حداقل قیمت 650 دلار به فروش می رسد.

این گوشی با حداقل قیمت 650 دلار به فروش می رسد..

گوشی آیفون 6 اس بدون قرار داد دو ساله، با قیمت 649 دلار به فروش می رسید و گوشی iPhone 7 پلاس با قیمت 749 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گرفت. بیشتر گوشی های آیفون که در گذشته به فروش می رسید نیز از همین رنج قیمتی برخوردار بود، بنابراین پیش بینی می کنیم که این گوشی ها نیز با همین قیمت عرضه شوند. در حال حاضر که سرویس های اپراتور در ایالت متحده، گوشی ها را با قرارداد دو ساله نمی فروشند، نمی توان این گوشی ها را با قیمت 200 دلار خریداری کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر