;
coinex

آیا گلکسی نوت 7 با نمایشگر 6 اینچی می آید؟

آیا گلکسی نوت 7 با نمایشگر 6 اینچی می آید؟بنا بر بسیاری از مشخصات فاش از گلکسی نوت 7 سامسونگ، تا کنون گفته شده است که این فبلت به نمایشگر 5.7 اینچی دو طرف خمیده با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز خواهد بود. اما لیستی که در زاوبا، سایت صادرات و واردات هندی، منتشر شده  است، نشان می دهد که نوت 7 با نمایشگر 6 اینچی می آید. شماره مدل این دستگاه SM-N930R4 است که با شماره ی گلکسی نوت 7، منطبق است. این گوشی اول جولای از کره جنوبی، برای تست روانه ی بازار هند خواهد شد.

همانطور که گفتیم، بر خلاف شایعات قبلی، بخشی از لسیت سایت هندی زاوبا، نشان می دهد که اندازه ی نمایشگر این گوشی، 6 اینچی است. این می تواند یک نمونه ی اولیه از نوت 7 باشد و یا در کل یک اشتباه ساده بوده باشد و در نهایت گلکسی نوت 7 با نمایشگر 5.7 اینچی، عرضه شود. اما به هر حال با توجه به گوشی های فرستاده شده به هند، به زودی، متوجه خواهیم شد که نوت 7 با نمایشگری بزرگتر از حد انتظار همراه خواهد بود یا خیر.

روز جمعه، رندرهایی از این فبلت ساموسنگ فاش شد که سه مدل رنگی آن و همچنین نمایشگر دو طرف خمیده ی اشاره شده را نشان می داد که بر اساس لیست زاوبا، این نمایشگر دو طرف خمیده ممکن است به جای 5.7 اینچ، 6 اینچی باشد. دوم آگوست نوت 7  رونمایی می شود و تمام مشخصات به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

نشان می دهد که نوت 7 با نمایشگر 6 اینچی می آید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر