;
coinex

رندر گوشی آنر 8 به نمایش گذاشته شد

رونمایی از گوشی آنر 8 در 11 جولای (21 تیر) انجام خواهد شد.

رونمایی از گوشی آنر 8 در 11 جولای (21 تیر) انجام خواهد شد.

بسیاری از افراد بی صبرانه منتظر رونمایی از این دستگاه هستند چرا که دوربین دوگانه ی این گوشی در مقایسه با تکنولوژی دوربین دوگانه در گوشی های هواوی پی 9 و آنر وی 8 جالب توجه خواهد بود.

اعضای وبسایت خبری GizmoChina توانستند به رندرهای نسخه ی سفید رنگ گوشی آنر 8 دسترسی داشته باشند؛ و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از طراحی زیبایی برخوردار هستند. دوربین و سنسور جلویی در همان قسمتی قرار گرفته اند که در گوشی آنر وی 8 مشاهده کرده ایم. اگر این دو گوشی را در کنار هم قرار دهیم، تنها از روی اندازه ی نمایشگر می توانید آنها را از هم متمایز کنید. در حقیقت تغییرات در پشت دستگاه قرار دارند. در لنزهای دوربین، برخلاف طراحی گوشی آنر وی 8، هیچ شیشه ی لنزی به اشتراک گذاشته نشده است؛ همچنین لیزر و فلاش LED به صورت عمودی قرار گرفته اند. تفاوت دیگری که می توان میان گوشی آنر 8 و آنر وی 8 قائل شد، اسکنر اثر انگشت بوده که در آنر 8 به صورت شکل هندسی دایره طراحی شده است.

گوشی آنر 8 با نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی همراه خواهد بود. این گوشی در سه نسخه ی رم 3 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایت، رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد..

گوشی آنر 8 با نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی همراه خواهد بود. این گوشی در سه نسخه ی رم 3 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایت، رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در گوشی آنر 8 از پردازنده ی کیرین 950 با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز استفاده شده است. دوربین های دوگانه ای که در پشت تعبیه شده، 12 مگاپیکسلی هستند و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نمای روبرویی دستگاه قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به باتری 3150 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و اندروید مارشمالو اشاره کرد. قیمت اولیه ی این گوشی، 306 دلار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر