;
coinex

گوشی های ویوو ایکس 7 و ویوو ایکس 7 پلاس رسما رونمایی شدند

بعد از هفته ها شایعه، بنچمارک و لو رفتن اخبار متفاوت، گوشی های ویوو ایکس 7 و ایکس 7 پلاس رسما در چین رونمایی شدند.

بعد از هفته ها شایعه، بنچمارک و لو رفتن اخبار متفاوت، گوشی های ویوو ایکس 7 و ایکس 7 پلاس رسما در چین رونمایی شدند.

بسیاری از ویژگی های این دو گوشی یکسان هستند؛ برای مثال هر دو مدل از تراشه ی اسنپ دراگون 652 همراه با پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت پردازشی 1.8 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 510 بهره می برند. این دو گوشی به رم 4 گیگابایتی، حافظه ی 64 گیگابایتی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده اند. اسکنر اثر انگشت این دو مدل ویوو، در دکمه ی هوم آنها تعبیه شده و هر دو گوشی از نصب 2 سیمکارت پشتیبانی می کنند.

گوشی ویوو ایکس 7 با نمایشگر 5.2 اینچی و کیفیت رزولوشن 1080 * 1920 همراه خواهد بود، این در حالیست که گوشی ویوو ایکس 7 پلاس به نمایشگر بزرگتر 5.7 اینچی مجهز شده اما کیفیت رزولوشن آن همچنان 1080 * 1920 خواهد بود. برای ویوو ایکس 7 با نمایشگر 5.2 اینچی، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی کفایت می کند، اما گوشی بزرگ تر ویوو ایکس 7 پلاس از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برخوردار شده است.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر دو گوشی به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده اند؛ اما درباره ی دوربین اصلی آنها باید گفت که یک مدل 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در مدل ویوو ایکس 7 قرار گرفته است، اما دوربین ویوو ایکس 7 پلاس، 16 مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم f/2.0 همراه شده است.

لازم به ذکر است که هر دو گوشی قابلیت های یکسانی را ارائه می دهند. کاربران این گوشی ها می توانند از قابلیتی شبیه به مود نایت شیفت اپل استفاده کرده و رنگ آبی نمایشگر را فیلتر کنند؛ این قابلیت خستگی چشم را کمتر می کند. قابلیت ID Wake به شکلی طراحی شده که با دو بار ضربه زدن روی نمایشگر، گوشی را اصطلاحا بیدار می کند. در شرایطی که به اندازه ی کافی نور طبیعی برای عکاسی سلفی وجود ندارد، قابلیت مونلایت (Moonlight) با اضافه کردن نور ملایم این مشکل را برطرف می کند.

علیرغم شباهت های زیاد آنها، این دو گوشی به صورت مجزا از هم عرضه خواهند شد. گوشی ویوو ایکس 7 در 7 جولای راه اندازی خواهد شد و با قیمت 376 دلار به فروش می رسد. قیمت گوشی ویوو ایکس 7 پلاس هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود که در 15 جولای عرضه شود.

گوشی ویوو ایکس 7 با نمایشگر 5.2 اینچی و کیفیت رزولوشن 1080 * 1920 همراه خواهد بود، این در حالیست که گوشی ویوو ایکس 7 پلاس به نمایشگر بزرگتر 5.7 اینچی مجهز شده اما کیفیت رزولوشن آن همچنان 1080 * 1920 خواهد بود. قابلیت ID Wake به شکلی طراحی شده که با دو بار ضربه زدن روی نمایشگر، گوشی را اصطلاحا بیدار می کند لازم به ذکر است که هر دو گوشی قابلیت های یکسانی را ارائه می دهند. کاربران این گوشی ها می توانند از قابلیتی شبیه به مود نایت شیفت اپل استفاده کرده و رنگ آبی نمایشگر را فیلتر کنند؛ این قابلیت خستگی چشم را کمتر می کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر دو گوشی به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده اند؛ اما درباره ی دوربین اصلی آنها باید گفت که یک مدل 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در مدل ویوو ایکس 7 قرار گرفته است، اما دوربین ویوو ایکس 7 پلاس، 16 مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم f/2.0 همراه شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر