;
coinex

تصویر تبلیغاتی شیائومی می نوت 2 به نمایش گذاشته شد

تصویر تبلیغاتی منصوب به شیائومی می نوت 2 دوباره در فضای اینترنت منتشر شد.

گفته می شود که کمپانی شیائومی قصد دارد تا دو هفته ی آینده از دو گوشی جدیدی رونمایی کند، این گوشی ها با نام های شیائومی می نوت 2 و شیائومی می 5 اس معرفی خواهند شد. انتظار می رود که این دو گوشی در نیمه ی دوم امسال عرضه شوند، بنابراین تا زمان راه اندازی آنها زمان زیادی باقی نمانده است. با توجه به این تصویر، به نظر می رسد که گوشی شیائومی می نوت 2 ، زودتر از مدل می 5 اس عرضه خواهد شد؛ علاوه بر این، تصویر به گوشی آینده نیز اشاره دارد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، علامت 5<2 در این تیزر به نمایش گذاشته شده است. می دانیم که گوشی پرچمدار شیائومی می 5 در حال حاضر در بازار به فروش می رسد و شیائومی می نوت 2 به زودی به این بازار می پیوندد و با توجه به این تصویر، به نظر می رسد که کمپانی به بهتر بودن شیائومی می نوت 2 در مقایسه با شیائومی می 5 اشاره دارد؛ البته این چندان منطقی نیست، چرا که در این صورت به نظر می رسد که کمپانی قصد کوچک جلوه دادن پرچمدار خود را دارد. بنابراین می توان انتظار داشت که به بزرگ بودن اندازه ی گوشی شیائومی می نوت 2 در مقایسه با می 5 اشاره می کند. از اوایل امسال اعلام شده بود که گوشی شیائومی می نوت 2 از نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار خواهد بود، این درحالیست که مدل شیائومی می 5 با نمایشگر کوچکتر 5.15 اینچی به بازار معرفی شد.

گفته می شود که گوشی شیائومی می نوت 2 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که یکی از این مدل ها، از نمایشگر با لبه های خمیده برخوردار شود. همچنین انتظار می رود که این گوشی به دوربین دوگانه و نمایشگر حساس به فشار مجهز شود که بنا بر ادعای این کمپانی، از فورس تاچ هواوی نیز بهتر خواهد بود.

نسخه ی رده بالای شیائومی می نوت 2 با قیمت 4000 یوان معادل 600 دلار به فروش خواهد رسید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر