;
coinex

اپل واچ به مود نایت شیفت مجهز می شود

گفته می شود سایر محصولات اپل از جمله اپل واچ و مک به مود نایت شیفت مجهز خواهند شد.

گفته می شود سایر محصولات اپل از جمله اپل واچ و مک به مود نایت شیفت مجهز خواهند شد.

به گزارش Patently Apple، کمپانی اپل با ثبت یک علامت تجاری شرایطی را برای خود فراهم کرد تا بتواند مود نایت شیفت آیفون را دستگاه های دیگر این کمپانی مثل مک ها، اپل واچ و حتی ماشین ها بگنجاند.

مود نایت شیفت ، یکی از قابلیت های جدید آیفون است که با آپدیت iOS 9 معرفی شد؛ با این قابلیت تعادل رنگ صفحه ی نمایشگر با غروب آفتاب تغییر می کند؛ در نتیجه نگاه کردن به نمایشگر آسان تر شده و تاری ناشی از تاریکی هوا، از بین می رود.

ثبت علامت تجاری اپل از حقوق این کمپانی در برابر استفاده از نام مود نایت شیفت در دستگاه های دیگری به جز آیفون محافظت می کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که اپل برای گنجاندن این تکنولوژی در دستگاه هایی مثل انواع مک و اپل واچ برنامه ریزی کرده است.

در حال حاضر برنامه ی دیگری در مک ها وجود دارد که با غروب آفتاب، تعادل رنگ را در این دستگاه ها ایجاد می کند، اما این قابلیت از تولیدات رسمی این کمپانی نیست. F.Lux اپلیکیشن رایگان برای مک هاست که مدت ها قبل از مود نایت شیفت معرفی شده بود. این اپلیکیشن بیش از 15 میلیون بار دانلود شده است. تولید کنندگان این اپلیکیشن بارها تلاش کردند تا نسخه ی مطابق با آیفون این برنامه را نیز تولید کنند؛ اما توسط اپل متوقف شده است. کمپانی اپل چند ماه بعد نسخه ی رسمی خود را منتشر کرد.

.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر