;
coinex

انتشار بازی واقعیت افزوده Pokemon Go برای اندروید و iOS

انتشار بازی واقعیت افزوده Pokemon Go برای اندروید و iOS

بازی Pokemon Go، بازی واقعیت افزوده برای پلتفرم های موبایل، در هر حال حاضر برای پلتفرم اندروید و iOS و در چند کشور منتخب در دسترس قرار گرفت. این بازی که محصول مشترک کمپانی معروف بازی سازی نینتندو (Nintendo) و توسعه دهندگان Niantic Lab است، در حال حاضر نسخه اندروید آن از طریق پلی استور و نسخه iOS آن از طریق اپ استور در دسترس طرفداران قرار گرفته است.

در حالی که گزارشات به دست آمده از استرالیا و نیوزیلند حاکی از آنند که هر دو نسخه این بازی – اندروید و iOS – بدون هیچ مشکلی برای کاربران در دسترس قرار گرفته اما شنیده می شود که این بازی برای برخی از کاربران آمریکایی (در برخی مناطق آن)، در دسترس نیست.

براساس منبع معتبر The Wall Street Journal، کمپانی سازنده بازی Pokemon Go به کاربران آمریکایی و ژاپنی توصیه کرده که “اندکی صبر کنند” تا این بازی رسما برای بازار بازی های موبایلی آن ها منتشر شود.

برای افرادی که تا به حال این بازی را انجام نداده اند لازم به ذکر است که این بازی از دوربین و سنسورهای گوشی شما و البته الگوریتم های مبتنی بر مکان، استفاده می کند تا بتواند Pokemon را در دنیای واقعی شبیه سازی کند. به این ترتیب شما با حرکت در موقعیت ها و مکان های مختلف شهر خود می توانید موجوداتی را در اختیار خود در آورده و سپس آن ها را آموزش داده یا با آن ها بجنگید.

این بازی توسط Niantic توسعه یافته، تیم توسعه دهنده ای که با همکاری نینتندو و شرکت Pokemon بازی واقعیت افزوده مشابهی با نام Ingress را طراحی کرده و توسعه داد. در حالی که Ingress یک بازی رایگان به شما می آمد، اما برای بازی Pokemon Go شما موظف به پرداخت هزینه ای هر چند ناچیز خواهید بود.

شما همچنین می توانید با سفارش یک مچ بند پوشیدنی به قیمت 35 دلار (که احتمالا در ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد)، بدون آن که مجبور باشید حتی قفل گوشی خود را باز کنید، به انجام این بازی واقعیت افزوده بپردازید.

نینتندو و The Pokemon Company (نام کامل شرکت این گونه است)، تا به اینجا در رابطه با تاریخ عرضه بازی Pokemon Go سکوت اختیار کرده بودند و مدیران ارشد هر دو شرکت ماه گذشته و در خلال نمایشگاه E3 2016 تنها نکاتی را در باره این بازی بیان کرده و گفتند که این بازی در یکی از روزهای ماه جولای عرضه خواهد شد.

از آن جایی نسخه بتای عمومی این بازی تا 30 ژوئن ادامه داشت، نینتندو باز هم در رابطه با تاریخ رسمی انتشار این بازی سکوت کرده بود. بنابراین عرضه ناگهانی این بازی قطعا برای مشتاقان بازی های واقعیت افزوده ای که می خواهند تجربیاتی مجازی در دنیای واقعی خود داشته باشند، بسیار هیجان انگیز است.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا شما نیز دوست دارید در دنیای واقعی به جنگ با موجودات مجازی بپردازید؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر