;
coinex

عکس رندر جدید گوشی نکسوس مارلین منتشر شد

تصویر جدید گوشی نکسوس مارلین منتشر شد؛ گفته می شود که گوشی بعدی گوگل توسط کمپانی HTC ساخته می شود.

تصویر جدید گوشی نکسوس مارلین منتشر شد؛ گفته می شود که گوشی بعدی گوگل توسط کمپانی HTC ساخته می شود.

با انتشار این رندر، تصوری از گوشی جدید این کمپانی که احتمالا تا اواخر امسال عرضه خواهد شد، در ذهن افراد ایجاد می شود. این تصویر روز گذشته در Android Police، وبسایت معتبر اخبار تکنولوژی منتشر شد.

به گزارش این وبسایت، در ساخت بدنه ی گوشی نکسوس مارلین از آلومینیوم استفاده خواهد شد؛ این درحالیست که جنس مدل قبلی نکسوس 5 ایکس از پلی کربنات بود. همچنین گفته می شود که لبه های این دستگاه یک خمیدگی ملایم خواهند داشت؛ این خمیدگی شباهتی به گلکسی اس 7 اج ندارد.

این احتمال وجود دارد که در سال 2016 دو مدل مختلف نکسوس با اندازه های مختلف توسط کمپانی HTC ساخته شود. گفته می شود که گوشی بزرگ تر با نام رمزی نکسوس مارلین ، از نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی آمولد با رزولوشن 2560 * 1440 پیکسل برخوردار خواهد بود؛ این درحالیست که نسخه ی کوچکتر با نام رمزی سیلفیس (Sailfish) به نمایشگر 5 اینچی تمام اچ دی با رزولوشن 1920 * 1080 مجهز خواهد شد.

از دیگر خصوصیات این دستگاه می توان به پردازنده ی چهارهسته ای کوالکوم، دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، 4 گیگابایت رم، 32 گیابایت حافظه ی داخلی، پورت یو اس بی نوع سی و یک اسکنر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرد. هر دو دستگاه از جدیدترین نسخه ی اندروید یعنی اندروید نوقا برخوردار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر