;
coinex

مشخصات موتورولا موتو زد پلی فاش شد

مشخصات موتورولا موتو زد پلیپس از اینکه روز گذشته  گوشی موتورولا موتو زد پلی در سایت هندی زاوبا با شماره مدل XT1635-03 ظاهر شد، امروز مشخصات این گوشی در صفحه ی وبیو AnTuTu به نمایش درآمد.

بنا بر مشخصات فاش شده، موتورولا موتو زد پلی ، یک نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1080 در 1920 خواهد داشت. همچنین قدرت پردازشی آن توسط تراشه ی اسنپ دراگون 625 هشت هسته ای با پردازنده ی گرافیکی آدرنو 506 تامین می شود. با توجه به بنچمارک AnTuTu ، یک نسخه ای این گوشی با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی بومی و نسخه ی دیگر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی بومی، عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی موتورولا موتو زد پلی ، یک ماژول 16 مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن نیز 5 مگاپیکسلی است که توانایی تماس ویدئویی و گرفتن عکس سلفی را فراهم می کند. این گوشی با اندروید 6.0.1  از پیش نصب شده می آید و کمی بعد قادر به بروز رسانی اندروید 7 نوقا خواهد بود.

AnTuTu می گوید، انتظار می رود که قیمت این گوشی از 300 دلار برای مدلی که دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است، آغاز شود. کمی بعد از معرفی این گوشی در بازار برای خرید در دسترس قرار می گیرد.

مشخصات موتورولا موتو زد پلی فاش شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر