;
coinex

نینتندو برای گوشی های هوشمند و تبلت ها دسته بازی می سازد

گفته می شود کمپانی نینتندو قصد دارد برای گوشی های هوشمند و تبلت ها دسته بازی تولید کند.

گفته می شود کمپانی نینتندو قصد دارد برای گوشی های هوشمند و تبلت ها دسته بازی تولید کند.

یکی از مسئولان اجرایی نینتندو، شینیا تاکاهاشی اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد این احتمال وجود دارد که این کمپانی ژاپنی توسعه دهنده ی بازی های کامپیوتری در آینده برای گوشی های هوشمند و تبلت ها دسته بازی تولید کند.

به گزارش Polygon، تاکاهاشی که مدیر ارشد برنامه و توسعه ی سرگرمی نینتندو است، در جلسه ی سالانه ی سهامداران کمپانی به این نکته اشاره کرده است.

تاکاهاشی گفت: “در حال حاضر، کنترلرهای فیزیکی مناسب برای دستگاه های هوشمند در بازار وجود دارند و این امکان وجود دارد که ما نیز بتوانیم چیز جدیدی را توسعه دهیم. من معتقدم که تفکر زمینه ی نینتندو به دنبال این است که آیا ساخت بازی های اکشن (بدون دسته بازی فیزیکی برای دستگاه های هوشمند) حقیقتا غیر ممکن است و اینکه ما چگونه می توانیم شرایط ایجاد این بازی ها را فراهم کنیم.”

کمپانی نینتندو اولین اپلیکیشن گوشی هوشمند خود، نرم افزار مکالمه ی میتومو (Miitomo) را منتشر کرده است. این کمپانی قصد دارد تا پایان اسفند، حداقل 4 اپلیکیشن دیگر را نیز منتشر کند. یکی از این برنامه های کاربردی بر مبنای بازی Animal Crossing و اپلیکیشن های دیگر بر مبنای سری بازی های Fire Emvlem طراحی و ساخته خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر