;
coinex

سامسونگ روی گوشی با نمایشگر 7 اینچی کار می کند

سامسونگ روی گوشی با نمایشگر 7 اینچی کار می کند

بنا بر توئیتی از اوان بلاس، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی با نمایشگر 7 اینچی ، به نام گلکسی  j max است.

اوان بلاس که شهرت خوبی در فاش کردن اسرار گوشی های مختلف رونمایی نشده دارد، امروز در مورد یکی دیگر از گوشی های معرفی نشده ی سامسونگ، توئیتی منتشر کرد. از قرار معلوم این بار باید منتظر سیزدهمین گوشی سری j  باشیم. با این حال به نظر نمی رسد که نام تجاری معمول گلکسی j1، گلکسی j2، گلکسی j31، گلکسی j5 و  گلکسی j7 را به دنبال داشته باشد. به جای این مدل نام گذاری گلکسی j max نام خواهد گرفت که البته نامیدن این گوشی به این شکل دلیل خوبی دارد، گلکسی j max یک گوشی با نمایشگر 7 اینچی است.

تا کنون اشاره کردیم که گلکسی j max مجهز به نمایشگر غول پیکری خواهد بود. لابد به این فکر می کنید که دیدن یک گوشی با نمایشگر 7 اینچی باور پذیر نیست و اینکه چگونه می توان آن را در جیب گذاشت. شاید عجیب باشد ولی این گوشی هوشمند یک دستگاه هیبریدی است، یک گوشی- تبلت است. در درجه اول به عنوان یک گوشی با قابلیت دو سیمکارته و پشتیبانی از گروه های بین المللی اپراتور های از جمله GSM، HSDPA  و LTE است.

متاسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما از گلکسی j max در اختیار داریم. به احتمال زیاد به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی سری J سامسونگ بدست خواهیم آورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر