;
coinex

فروش 26 میلیون گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 و گلسی اس 7 اج

از زمان عرضه ی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و سامسونگ گلکسی اس 7 اج در ماه مارچ، 26 میلیون واحد از این دو دستگاه به فروش رسیده است.

از زمان عرضه ی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و سامسونگ گلکسی اس 7 اج در ماه مارچ، 26 میلیون واحد از این دو دستگاه به فروش رسیده است.

کمپانی سامسونگ ضمن قدردانی از فروش موفقیت آمیر این دو محصول، صبح امروز اعلام کرد که انتظار دارد سود عملیاتی این دو دستگاه در سه ماه ی دوم عضه ی خود به 7 میلیارد دلار برسد. این دوره ی سه ماهه، به بهترین زمان فروش در دو سال اخیر تبدیل خواهد شد. به نظر می رسد که فروش این دو گوشی به 43.2 میلیارد دلار برسد.

کمپانی سامسونگ ارقام انتظاری تجارت موبایل خود را کاهش نداده است، با اینحال گزارش شده که این گروه، 49 درصد از کل سود عملیاتی کمپانی در سه ماه ی اخیر را تشکیل داده است. این بدان معناست که تجارت موبایل این تولید کننده در ماه های آوریل تا ژوئن، سود عملیاتی 3.5 میلیلرد دلاری را به دست آورده است.

علیرغم فروش فوق العاده ی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و سامسونگ گلکسی اس 7 اج ، این دو گوشی نتوانستند رکورد فروش گوشی های هوشمند این کمپانی در یک دوره ی یک ساله را بشکنند. این رکورد در حال حاضر به فروش گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 تعلق دارد که در سال اول عرضه ی خود (آوریل 2013 تا آوریل 2014) 70 میلیون واحد فروش داشته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر