;
coinex

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی نوبیا N1 با دوام سه روزه

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی نوبیا N1 سه روز متوالی دوام می آورد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی نوبیا N1 سه روز متوالی دوام می آورد.

به نظر می رسد که کمپانی ZTE قصد دارد حضور خود را در بازارهای آمریکا گسترش دهد، اما این گوشی در بازارهای آسیا و با گوشی های سری نوبیا شناخته شده است؛ و همین امر رونمایی بی سر و صدای گوشی نوبیا N1 را پر رنگ تر می کند.

از نقطه نظر طراحی گوشی باید گفت که بسیاری از آنها اورجینال نیست اما به هر حال استفاده از رنگ قرمز در اطراف لنز دوربین اصلی و دکمه ی هوم خازنی در نمای روبرویی، جالب به نظر می رسد. گوشی نوبیا N1 از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت رزولوشن 1920 * 1080 بهره می برد. دوربین های اصلی و سلفی این گوشی، هر دو 13 مگاپیکسلی هستند. علاوه بر این، یک سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه و پایین تر از دوربین اصلی قرار گرفته است.

گوشی نوبیا N1 از تراشه ی مدیا تک هلیو پی 10 هشت هسته ای و 64 بیت با قدرت پردازشی 1.8 گیگاهرتز برخوردار است، این مجموعه همراه با یک رم 3 گیگابایتی، قلب تپنده ی این دستگاه را تشکیل داده است. 64 گیگابایت حافظه ی داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که با نصب میکرو اس دی کارت، تا 128 گیگابایت نیز افزایش می یابد. گوشی نامبرده از رابط کاربری ZTE، یعنی نوبیا 4.0 و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره مند شده است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پشیبانی از دو سیمکارت، اتصال 4G LTE ، VoLTE و پشتیبانی از پورت یو اس بی نوع سی اشاره کرد.

گوشی نوبیا N1 با باتری 5000 میل آمپر ساعتی خود به شهرت رسیده است. به ادعای کمپانی ZTE، قبل از اینکه به شارژ مجدد نیاز داشته باشید، می توانید سه روز متوالی از این گوشی استفاده کنید؛ تولید کننده ی این دستگاه از چگونگی رسیدن به چنین آماری حرفی نزده است. در گذشته نیز شاهد حجم باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در گوشی Energy XL با برند Blu بوده ایم.

برخلاف گوشی انرژی ایکس ال (در حال حاضر در آمریکا و از طریق آمازون در دسترس قرار دارد)، به نظر می رسد که گوشی نوبیا N1 تنها برای بازارهای چینی ساخته شده چرا که هیچ اطلاعاتی از بازارهای آینده ی آن در دسترس نیست. این گوشی به زودی و از طریق فروشگاه آنلاین ZTE و با قیمت 254 دلار در دسترس خواهد بود. قیمت این گوشی بسیاری را وسوسه می کند، اما به نظر می رسد که قبل از خرید این دستگاه، باید گوشی های آینده ی موتورولا موتو جی 4 یا هواوی آنر 5 ایکس را نیز در نظر گرفت.

گوشی نوبیا N1 از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت رزولوشن 1920 * 1080 بهره می برد. دوربین های اصلی و سلفی این گوشی، هر دو 13 مگاپیکسلی هستند. علاوه بر این، یک سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه و پایین تر از دوربین اصلی قرار گرفته است گوشی نوبیا N1 از تراشه ی مدیا تک هلیو پی 10 هشت هسته ای و 64 بیت با قدرت پردازشی 1.8 گیگاهرتز برخوردار است، این مجموعه همراه با یک رم 3 گیگابایتی، قلب تپنده ی این دستگاه را تشکیل داده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر