;
coinex

انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی رکورد باکس آفیس را شکست

انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی از کمپانی یونیورسال، با فروش 103 میلیون دلار تنها در عرض سه روز، رکورد انیمیشن در جستجوی دوری را شکست.

انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی از کمپانی یونیورسال، با فروش 103 میلیون دلار تنها در عرض سه روز، رکورد انیمیشن در جستجوی دوری را شکست.

این اولین انیمیشنی است که در اولین هفته ی اکران توانست به این رکورد دست یابد؛ رکورد قبلی با فروش 90.4 میلیون دلار به انیمیشن Inside Out تعلق دارد.

لازم به ذکر است که انیمیشن در جستجوی دوری نیز در این هفته فروش فوق العاده ای داشته و با فروش 21 میلیون دلار تنها در هفته ی گذشته، به رتبه ی سوم باکس آفیس نزول پیدا کرد. این انیمیشن در مجموع 420 میلیون دلار فروش داشته است. البته این میزان فروش، در جستجوی دوری را به پر بیننده ترین فیلم تابستان امسال تبدیل نکرده است؛ اما به هر حال، پر فروش ترین فیلم کمپانی های دیزنی و پیکسار به شمار می رود. (این دو کمپانی قبلا با فیلم شیرشاه به فروش 422.7 میلیون دلاری دست یافته بودند)

لازم به ذکر است یکی از دلایلی که در جستجوی دوری را به این مقام رسانده، قیمت بالای بلیط های سینما در روز گذشته بوده؛ همچنین این انیمیشن به صورت سه بعدی نیز به نمایش گذاشته می شود، که قیمت بلیط های آن از بلیط های معمولی بیشتر است.

Illumination Entertainment، کمپانی پشتیبان انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی The Secret Life of Pets ، به یکی از چهره های ژانر انیمیشن تبدیل می شود. این کمپانی انیمیشن هایی همچون من نفرت انگیز (Despicable Me) و مینیون ها (Minions)  را در کارنامه ی خود دارد. این انیمیشن با فروش 1 میلیارد در سطح جهان، بزرگترین سود را از آن کمپانی یونیورسال کرد.

رتبه ی دوم پر فروش ترین فیلم این هفته به فیلم افسانه ی تارزان تعلق دارد که توانست 20.61 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم در مجموع 81 میلیون دلار فروش داشته که کاملا با سطح انتظارات برادران وارنر فاصله دارد.

اگر هالیوود هفته های دیگر را نیز با چنین فیلم هایی آغاز کند، این فصل فیلم های تابستانی، به یکی از به یاد ماندنی ترین فصل های این صنعت تبدیل خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر