;
coinex

درآمد 1.5 میلیارد دلاری اینتل حاصل از سفارشات مودم آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

درآمد 1.5 میلیارد دلاری اینتل حاصل از سفارشات مودم آیفون 7 و آیفون 7 پلاساز قرار معلوم سفارشات مودم آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل به اینتل محول شده است، همچنین گفته می شود که درآمد حاصل از این سفارشات برای 1.5 میلیارد دلار خواهد بود.

از اوایل اکتبر گذشته، سه مرتبه در شایعات شنیده شده است که مودم  7360 LTE جایگزین مودم کوالکوم در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل می شود. مدتی است که مدل های آی فون اپل تنها متکی به مودم کوالکوم بودند. ولی این شایعه نشان می دهد که تغییراتی در راه است.

دو تحلیلگر روز یکشنیه متنی منتشر کرده اند که نشان دهنده ی این است که سهم بیشتری از مودم های دستگاه های آیفون 7 را مودم اینتل تشکیل می دهد. تخمین زده شده است که در طول عمر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، 100 میلیون تا 110 میلیون مودم 7360 LTE اینتل نیاز است. این رقم پیش بینی های اصلی مبنی بر این که 25 درصد از کل نسخه ی بعدی آیفون با مودم های اینتل می آیند، را دو برابر می کند. تامین نیمی از مودم های 7360 LTE آیفون می تواند درآمد 1.5 میلیارد دلاری برای اینتل رقم بزند.

تحلیلگران معتقدند که با وجود کسب و کار مودم آیفون، اینتل می تواند مودم های خود را با تراشه ی AX اپل یکپارچه سازد. ادغام تراشه ی مودم با برنامه های پردازنده، می تواند فضای ذخیره سازی داخلی گوشی را بهینه کند.

این روند به اپل این امکان را می دهد که آیفون را باریک تر طراحی کرده و حتی ظرفیت باتری آن را بالا ببرد. همچنین این گوشی را کارآمد تر می کند و باعث کاهش هزینه ی تولید دستگاه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر