;
coinex

انتشار اولین تصویر واقعی از گوشی گلکسی نوت 7

انتشار اولین تصویر واقعی از گوشی گلکسی نوت 7

در حالی که حدود 3 هفته تا زمان معرفی گلکسی نوت 7 زمان باقی مانده، نخستین تصویر از این فبلت پرچمدار به بیرون درز کرده است. عکس منتشر شده با رندر های که حدود یک ماه پیش توسط فاش کننده معروف یعنی ایوان بلاس در فضای مجازی منتشر شده بود مطابقت دارد و تایید می کند که فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ دارای صفحه نمایشی با دو لبه خمیده خواهد بود.

نام دستگاه و همچینین اندازه و نوع صفحه نمایش آن، باعث شده تا نوت 7 به فبلتی مرموز تبدیل شود. در مورد نام گذاری آن سامسونگ اعلام کرده بود به منظور همخوانی اسمی بین پرچمداران گلکسی نوت و گلکسی اس خود، از نام نوت 6 عبور کرد و مستقیماً سراغ عدد 7 رفت. در اصل سامسونگ نگران این بود که انتخاب عدد 6 برای گلکسی نوت جدید خود، این تصور اشتباه را در ذهن کاربران ایجاد کند که گلکسی نوت 6 از گوشی گلکسی اس 7 یک نسل عقب تر است.

در مورد صفحه نمایش این فبلت شایعه شده بود که 5.7 یا 5.8 اینچی خواهد بود و رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد. اما سایت واردات صادراتی هندی Zauba چندی پیش فهرستی از امکانات گلکسی نوت 7 منتشر کرد و مشخص شد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود. دیگر ویژگی این گوشی که در هاله ای از ابهام قرار دارد میزان حافظه رم پردازشی آن است. تا کنون شایعات بسیاری منتشر شدند و حاکی از این بودند که گلگسی نوت 7 دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود. اما با استناد به نتایج برخی بنچمارک ها، پرچمدار جدید سامسونگ 4 گیگابایت رم خواهد داشت.

به هر حال جواب این سوال ها به زودی مشخص می شود و کافی است تا تاریخ 2 آگوست (12 مرداد) صبر کنیم تا نمونه واقعی از این دستگاه را شاهد باشیم.

انتشار اولین تصویر واقعی از گوشی گلکسی نوت 7 انتشار اولین تصویر واقعی از گوشی گلکسی نوت 7 انتشار اولین تصویر واقعی از گوشی گلکسی نوت 7

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر