;
coinex

رکوردی جدید برای شارژ کارت مترو؛ 30 ثانیه و بدون معطلی!

رکوردی جدید برای شارژ کارت مترو؛ 30 ثانیه و بدون معطلی!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که صدای آمدن قطار در ایستگاه مترو را شنیده اید و قصد دارید به سرعت کارت اعتباری مترو خود را بر روی دستگاه قرار داده و سریعا خود را به مترو برسانید، اما به ناگاه متوجه می شوید که شارژ کارت مترویتان تمام شده و صف طولانی شارژ کارت مترو و همچنین طولانی بودن فرایند آن، شما را نسبت به رسیدن به قطار فعلی ناامید کرده است.

حال به نظر می رسد که با نصب دستگاه‌های ایزی شارژ در ایستگاه های مترو، مسافران مترو می توانند با روشی ساده کارت های اعتباری خودشان را در کمتر از یک دقیقه شارژ کنند.

به گزارش روابط عمومی سها، با راه اندازی دستگاه های شارژ خودکار در مترو تهران، از این پس شهروندان می توانند درکلیه ایستگاه ها با دستگاه «ایزی شارژ» و بدون انتظار درصف های طولانی باجه های بلیت الکترونیک، کارت خود را شارژ کنند.

براساس این گزارش، علاقمندان به استفاده از این خدمت تازه می توانند در ایستگاه‌های مترو و قبل ازعبور ازگیت‌های کنترلی به این دستگاه های مدرن دسترسی داشته باشند. شارژ با «ایزی شارژ» بسیار ساده بوده و در کمتر از 1 دقیقه (حدود 30 ثانیه) می توان کارت بلیت مترو را شارژ کرد.

گفتنی است با این امکان تازه، مسافران می توانند به آسانی خدماتی را دریافت کنند که سریع و راحت به آنها ارائه می شود و دیگر نیاز نیست انتظار درصف باجه های بلیت الکترونیک را تحمل کنند.

از دیگر مزایای این کارت، سادگی کار است که یک  تجربه کاربری دلپذیر را به کاربر هدیه می‌کند.

برای تهیه این کارت، مسافرین شبکه حمل و نقل در چند مرحله ساده می توانند کارت بلیت خود را شارژ کنند.

روش کار با این دستگاه هم به این صورت است که مبلغ مورد نظر انتخاب می شود و فرد متقاضی با کشیدن کارت بانکی و وارد کردن رمز کارت می تواند مبلغ مورد نظر را به کارت مترو خود منتقل کند.

با امکان تازه ای که دستگاه های ایزی شارژ ایجاد کرده است، کافی است کاربران کارت بلیت را مقابل دستگاه قرار داده و مبلغ شارژ مورد نظر را انتخاب و وارد کنند، سپس با کارت بانک مبلغ مورد انتظار را پرداخت می کنند و مجددا کارت خود را مقابل دستگاه قرار می دهند تا به همین سادگی کارت شارژ شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر