;
coinex

شیائومی ردمی نوت 4 به دوربین دوگانه مجهز می شود

تصویر جدیدی که از گوشی شیائومی ردمی نوت 4 منتشر شده، از مجهز شدن این گوشی به دوربین دوگانه خبر می دهد.

دوربین های دوگانه در جهان موبایل امروز، هواداران زیادی یافته اند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. کمپانی هواوی چند ساعت قبل از گوشی هواوی آنر 8 رونمایی کرد؛ این گوشی نیز همانند هواوی پی 9، به دوربین دوگانه مجهز شده است.

اما حالا به نظر می رسد که شیائومی نیز خود را برای ورود به بازار گوشی های هوشمند مجهز به دوربین دوگانه آماده می کند. دستگاهی که در تصویر مشاهده می کنید در واقع عکس لو رفته ای از گوشی شیائومی ردمی نوت 4 را نشان می دهد؛ در صورت صحت این تصویر، به نظر می رسد که فبلت بعدی شیائومی نیز وارد جریان دوربین های دوگانه خواهد شد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، فلاش LED مابین دو دوربین تعبیه شده و لوگوی Mi، در قسمت پایینی نمای پشتی شیائومی ردمی نوت 4 قرار گرفته است. قاب پشتی دستگاه به اسکنر اثر انگشت مجهز نشده، بنابراین می توان انتظار داشت که در صورت تجهیز به این قابلیت، اسکنر در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته باشد. این احتمال نیز وجود دارد که طراحان این گوشی، همانند گوشی می 5، دکمه ی هوم دستگاه را برای این قابلیت در نظر گرفته باشند. به هر حال، تنظیمات دوربین دوگانه، طراحی متفاوتی از شیائومی ردمی نوت 4 را در مقایسه با ردمی نوت 3، به نمایش می گذارد.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از خصوصیات احتمالی گوشی شیائومی ردمی نوت 4 منتشر نشده است، اما با توجه به شایعات گذشته، مراسم رونمایی از این دستگاه به زودی انجام خواهد شد. گفته می شود که ردمی نوت 4 از نمایشگر بزرگتر، تراشه ی اسنپ دراگون 652، رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر