;
coinex

اندروید 7 نوقا به زودی برای نکسوس 9 و بقیه نکسوس ها عرضه می شود

اندورید 7 نوقا به زودی برای نکسوس 9 و بقیه نکسوس ها عرضه می شود

همه ما می دانیم که اندروید 7.0 نوقا در سال جاری عرضه خواهد شد؛ اما سوال مهم این است که این اتفاق در چه زمانی رخ خواهد داد؟ در حال حاضر گوگل هیچ گونه اطلاعاتی در این مورد به اشتراک نگذاشته است. اما یک اپراتور کانادایی اخیراً جزئیاتی را در مورد انتشار اندروید 7 فاش کرد.

طبق اعلام یکی از بزگرترین اپراتور های کانادا به نام Rogers، آپدیت اندروید 7.0 نوقا به زودی برای تبلت نکسوس 9 ارسال خواهد شد. هنوز مشخص نیست که منظور از “به زودی” چه میزان زمانی است و در چه تاریخی این اتفاق رخ خواهد داد. پیش بینی می شود که آپدیت اندروید 7 نوقا طی یک یا نهایتاً دو ماه آینده منتشر شود.

در کنار نکسوس 9، گوشی های نکسوس 6P، نکسوس 6، نکسوس 5 و نکسوس 5X نیز احتمالاً آپدیت سیستم عامل گوگل را دریافت می کنند. درست است که نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N ماه ها است که برای دانلود کاربران در دسترس قرار گرفته است اما این نخسه، با ورژن نهایی سیستم عامل اندروید 7 نوقا بسیار فاصله دارد.

شرکت اچ تی سی نیز به تازگی اعلام کرده که قصد دارد اندروید 7 نوقا را به زودی برای گوشی های HTC 10، HTC One M9 و اچ تی سی وان A9 عرضه کند؛ اما این شرکت نیز تاریخ دقیق عرضه این آپدیت را اعلام نکرده است. با این حال مسلم است که نکسوس های گوگل، اولین گوشی های هوشمندی خواهند بود که آخرین ورژن سیستم عامل اندروید را دریافت می کنند.

همچنین اولین دستگاه هایی که به عنوان سیستم عامل پیش فرض اندروید 7 نوقا را به اجرا در می آورند دو گوشی جدید نکسوس هستند که طبق شایعات شرکت اچ تی سی مسئولیت ساخت آنها را بر عهده دارد و قرار است در اوایل ماه سپتامبر معرفی شوند.

اندورید 7 نوقا به زودی برای نکسوس 9 و بقیه نکسوس ها عرضه می شود

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر