;
coinex

فبلت هوآوی آنر V8 Max در آگوست راه اندازی می شود

گفته می شود فبلت 6.6 اینچی هوآوی آنر V8 Max در ماه آگوست راه اندازی خواهد شد.

گفته می شود فبلت 6.6 اینچی هوآوی آنر V8 Max در ماه آگوست راه اندازی خواهد شد.

کمپانی هوآوی در هفته ی گذشته از گوشی آنر 8 رونمایی کرد؛ بسیاری انتظار داشتند که گوشی آنر V8 Max نیز همزمان با این پرچمدار معرفی شود، اما متاسفانه اینطور نشد. در حال حاضر و با توجه به اخبار جدیدی که از چین مخابره شده، به نظر می رسد که رونمایی از گوشی هوآوی آنر V8 Max در اول آگوست انجام خواهد شد.

علاوه بر تاریخ راه اندازی این دستگاه، قیمت هوآوی آنر V8 Max نیز اعلام شد. گفته می شود که نسخه رم 3 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 1999 یوان معادل 300 دلار عرضه خواهد شد؛ این در حالیست که نسخه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی گوشی هوآوی آنر V8 Max با قیمت 2299 یوان معادل 345 دلار به فروش می رسد.

به لطف لیست اخیری که از TENAA منتشر شده، از بسیاری خصوصیات گوشی هوآوی آنر V8 Max اطلاع داریم. این دستگاه از نمایشگر 6.6 اینچی با کیفیت 2K و تراشه ی Kirin 950 با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز برخوردار است. این احتمال وجود دارد که این گوشی در دو نسخه ی رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 و 64 گیگابایتی عرضه شود. آنر V8 Max به سنسور اثر انگشت نیز مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. نسخه ی اندروید 6.0 مارشمالو نیز روی این دستگاه اجرا خواهد شد.

با توجه به خصوصیات این دستگاه، به نظر می رسد که V8 Max  قصد رقابت با فبلت شیائومی می مکس را داشته باشد؛ شیائومی می مکس در چین با استقبال خوبی مواجه بوده است. این مدل هوآوی نیز از طراحی تماما فلزی برخوردار است، اما برخلاف هوآوی آنر 8 از دوربین اصلی دوگانه برخوردار نیست. این دستگاه با ضخامت 7.18 میلی متر، بسیار باریک خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر