;
coinex

پیدا شدن یک جنازه دیگر به واسطه بازی Pokemon Go !

پیدا شدن یک جنازه دیگر به واسطه بازی Pokemon Go !

شاید باور کردن این موضوع برای شما کمی سخت باشد اما باید بدانید که این دومین جنازه ایست که پس از عرضه بازی Pokemon Go توسط بازی کنندگان آن پیدا شده است.

این جنازه در Nashua، شهری صنعتی در ایالت نیو همپشایر آمریکا و در حوالی ساعت 2 بعد از ظهر روز پنجشنبه، توسط فردی که مشغول بازی با Pokemon Go بود، پیدا شده است. به گفته مقامات مسئول پلیس شهر ناشوا، هنوز اطلاعاتی در رابطه با هویت این مرد متوفی در دست نبوده و این پرونده هنوز تحت بررسی است.

اولین جسدی که به واسطه بازی پوکمن گو کشف شده به کمتر از یک هفته پیش باز می گردد. یک جوان 19 ساله به نام Shayla Wiggins جسد بی جان یک مرد را در حوالی خانه مادرش در شهر ریوِرتون در ایالت وایومینگ پیدا کرد.

از زمان انتشار بازی واقعیت افزوده پوکمن گو، حوادث دیگری نیز به واسطه این بازی اتفاق افتاده و یا کشف شده اند که به جز پیدا شدن دو جنازه می توان به کشف دزدی توسط سلاح سرد نیز اشاره کرد. گفته می شود تصادف شدیدی نیز در روز چهارشنبه به واسطه بازی Pokemon Go به وقوع پیوسته است.

از زمان انتشار بازی پوکمن گو، حوادث دیگری نیز به واسطه این بازی اتفاق افتاده و یا کشف شده اند که به جز پیدا شدن دو جنازه می توان به کشف دزدی توسط سلاح سرد نیز اشاره کرد. گفته می شود تصادف شدیدی نیز در روز چهارشنبه به واسطه بازی Pokemon Go به وقوع پیوسته است.

حال باید دید این بازی که به شدت مورد استقبال طرفداران قرار گرفته و در همین مدت کوتاه، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است، چه اتفاقات دیگری را با خود به همراه می آورد.

شایان ذکر است که این بازی تنها برای 4 منطقه منتشر شده و کمتر از یک هفته از زمان انتشار آن می گذرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر