;
coinex

گوشی جدید شیائومی در تاریخ 27 جولای معرفی خواهد شد

گوشی جدید شیائومی در تاریخ 27 جولای معرفی خواهد شد

در روز های گذشته شایعات زیادی در مورد تعداد از محصولات جدید شیائومی، مخصوصاً درباره گوشی های Mi Note 2 و Mi 5s پرچمداران جدید این شرکت منتشر شد. در حالی که خبر هایی در مورد گوشی Redmi Pro  وجود دارد، است شیائومی گوشی Redmi Note 4 را نیز به زودی معرفی کند. به هر حال پیش بینی می شود با توجه به اینکه شیائومی در پایان ماه جولای رویدادی را برگزار می کند، از یک گوشی میان رده جدید رونمایی کند.

یکی از سخنگویان این شرکت (یک بازیگر) اعلام کرده است که شیائومی کنفرانس مطبوعاتی خود را در تاریخ 27 جولای (6 مرداد) و در مرکز کنوانسیون ملی پکن برگزار خواهد کرد. اما قطعاً این اطلاعیه به صورت تصادفی منتشر نشده است و شیائومی به دقت آن را برنامه ریزی کرده. بازیگر یاد شده در واقع یکی از سخنگویان سری گوشی های ردمی این شرکت به شمار می رود، بنابراین احتمالاً شاهد معرفی یکی از گوشی های سری Remdi در تاریخ 27 جولای خواهیم بود.
تا پیش از این گفته می شد که شیائومی از گوشی ردمی نوت 4 رونمایی خواهد، اما با توجه به انتشار مشخصات گوشی ردمی پرو در بنچمارک گیک بنچ نمی توان در این مورد یا قاطعیت نظر داد. اطلاعات منتشر شده از وجود دوربین دوگانه خبر می دهد، همان گونه که در تیزر منتشر شده بازیگر مذکور، وجود دوربین دوگان مشخص بود. بنابراین پیش بینی می شود که شیائومی در رویداد پیش رو از گوشی ردمی پرو رونمایی کند.

به هر حال اگر اطلاعات منتشر شده گیک بنچ درست باشند، ردمی پرو نیز به مانند گوشی Meizu Pro 6 از پردازنده 10 هسته ای 64 بیتی و چیپ ست Helio X25 بهره خواهد برد. این گوشی همچنین دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. سیستم عامل پیش فرض بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو خواهد بود که بر روی آن واسط کاربری MIUI 8 اجرا می شود. این امکان وجود دارد که شیائومی این دستگاه را در چند نسخه با میزان حافظه های مختلف روانه بازار کند.

گوشی جدید شیائومی در تاریخ 27 جولای معرفی خواهد شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر