;
coinex

مراقب باشید! بازی پوکمن گو دو نفر را به ته دره فرستاد

دو نفر که سرگرم بازی پوکمن گو بودند، از پرتگاه های سنگی ساحلی سقوط کردند. محو شدن بیش از حد در این بازی، این دو نفر را که در حال قدم زدن در نزدیکی سواحل نزدیک به پرتگاه در جنوب کالیفرنیا بودند، روانه ی بیمارستان کرد.

خطرات بازی پوکمن گو را جدی بگیرید؛ احتمال سقوط از پرتگاه هم وجود دارد.

دو نفر که سرگرم بازی پوکمن گو بودند، از پرتگاه های سنگی ساحلی سقوط کردند. محو شدن بیش از حد در این بازی، این دو نفر را که در حال قدم زدن در نزدیکی سواحل نزدیک به پرتگاه در جنوب کالیفرنیا بودند، روانه ی بیمارستان کرد.

این حادثه در چهارشنبه ی گذشته و در Encinitas کالیفرنیا اتفاق افتاد؛ خوشبختانه این دو نفر آسیب جدی ندیده اند. به گزارش یکی از خبرگزاری های محلی، رئیس آتش نشانی منطقه، رابی فورد اعلام کرده که این دو مرد جراحات زیادی ندیده اند و به سرعت به مرکز درمانی La Jolla در کالیفرنیا منتقل شدند.

به گفته ی فورد، این دو مرد در حال قدم زدن در پرتگاه های Encinitas بوده و به شدت با بازی پوکمن گو سرگرم شدند. یکی از آنها تقریبا به اندازه ی 50 پا (15 متر) سقوط کرد و دیگری با پرت شدن از ارتفاع 80 تا 90 پایی (25 تا 27 متری) روی ساحل پایین پرتگاه افتاد. مشخصات این دو مرد اعلام نخواهد شد.

این دومین حادثه ایست که در طول این هفته به وقوع پیوسته و به نوعی به بازی پوکمن گو مربوط بوده است. شب سه شنبه، یک مرد 28 ساله با یک درخت در اطراف Auburn نیویورک تصادف کرد. به گزارش پلیس، او در هنگام رانندگی مشغول بازی واقعیت مجازی پوکمون گو بوده است..

این دومین حادثه ایست که در طول این هفته به وقوع پیوسته و به نوعی به بازی پوکمن گو مربوط بوده است. شب سه شنبه، یک مرد 28 ساله با یک درخت در اطراف Auburn نیویورک تصادف کرد. به گزارش پلیس، او در هنگام رانندگی مشغول بازی واقعیت مجازی پوکمون گو بوده است.

لازم به ذکر است که چندین ارتکاب به جرم نیز به کمک بازی پوکمن گو به ثبت رسیده است. در یک نمونه، چهار مرد به جرم سرقت از بازیکنان پوکمون گو که مجذوب پوک استاپ بودند، دستگیر شدند. (پوک استاپ، یک منطقه در دنیای واقعی است که در آن بازیکن ها می تواند آیتم های مورد نیاز را به دست آورند.) به دنبال این موضوع، ادارات پلیس در سراسر جهان به بازیکنان هشدار داده اند که هنگام بازی Pokemon Go به محیط اطراف نیز دقت کنند.

این هشدار به کسانی که بازی واقعیت افزوده پوکمون گو را در مناطق خطرناک از جمله نزدیکی پرتگاه ها انجام می دهند نیز، داده می شود. در هنگام انجام دادن بازی پوکمن گو به دنیای اطراف خود دقت کنید. این بازی فوق العاده و لذت بخش است اما بازی کردن با پاهای شکسته، هیجان این بازی را کم می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر