;
coinex

قابلیت های جذابی که به زودی به بازی پوکمون گو اضافه خواهند شد

بازی پوکمون گو (Pokemon Go) که مخصوص گوشی های هوشمند طراحی شده و موجودات جالب و شبیه حیوانات را به فضای اطراف شما اضافه می کند؛ این روز ها به یک مساله ی بزرگ تبدیل شده است.

بازی پوکمون گو (Pokemon Go) که مخصوص گوشی های هوشمند طراحی شده و موجودات جالب و شبیه حیوانات را به فضای اطراف شما اضافه می کند؛ این روز ها به یک مساله ی بزرگ تبدیل شده است.

میلیون ها نفر در ایالات متحده، استرالیا، نیو زیلند و غیره تمام طول روز را در اطراف پرسه می زنند تا پوکمون ها را در مکان های غیر معمول پیدا کرده و آنها را بگیرند؛ با نگاه کردن به تصاویر زیر در می یابید که بازیکنان از بازی Pokemon Go لذت فوق العاده ای می برند.

اما به نظر می رسد که اینها برای بازیکنان کافی نیست؛ این افراد به توانایی مبادله پوکمون ها با دوستان یا مبارزه با آنها در بازی واقعیت افزوده ی پوکمون گو نیاز دارند؛ خبر خوش اینجاست که این قابلیت ها به زودی به بازی پوکمن گو اضافه خواهند شد.

.

ابزار های بهتر برای ردیابی پوکمون ها!

ابزار های بهتر برای ردیابی پوکمون ها!.

تب “Nearby”، در گوشه ی سمت راست و پایین نمایشگر، پوکمون های موجود در نواحی نزدیک به بازیکن را به او نشان می دهد؛ به جز این، هیچ راه دیگری برای دانستن موقعیت پوکمون مورد نظر ما، وجود ندارد. اما بنابر تریلری که سال گذشته منتشر شده بود، به نظر می رسد که سیستم های هدایت پیچیده تری در راه هستند؛ سیستم هایی که حتی می توانند مسیرها را در اطراف شما نشان دهند.

.

مبادله پوکمون ها با دوستان!

تاخت زدن پوکمون ها با دوستان!.

حتما تا به حال تعداد زیادی از دوبل کننده های پوکمن ها را به دست آورده اید. حداقل یک راه برای استفاده ی بهتر از آنها وجود دارد؛ اگر بتوانیم یکی از آن دوبل کننده های نایاب را با دوستانمان رد و بدل کنیم، بهتر خواهد بود. هیچ کس به دو Psyducks نیاز ندارد. این قابلیت هنوز به بازی پوکمون گو اضافه نشده است. سرپرستان استودیوی تولید کننده ی بازی به خبرنگاران بیزنس اینسایدر گفته اند که این قابلیت در اولویت اول آنها قرار دارد. آنها می گویند که این قابلیت، “به نوعی یک عنصر هسته ای به شمار می رود.”

.

دوستانتان را در بازی واقعیت افزوده ی Pokemon Go به مبارزه دعوت کنید!

دوستانتان را در بازی واقعیت افزوده ی Pokemon Go به مبارزه دعوت کنید!.

قطعا می توانید در باشگاه ها، به صورت دوستانه و یا حتی رقابتی بازی کنید؛ اما تکلیف مفهوم نسخه ی کلاسیک بازی پوکمون گو چه می شود که در آن باید با دوستان خود مبارزه کنید؟ این قابلیت نیز در راه است، فقط باید مدتی را منتظر بمانیم. لازم به ذکر است که شما می توانید به یک باشگاه دوستانه بروید؛ (باشگاهی که توسط تیمی که خودتان انتخاب کرده اید، اداره می شود) و با پوکمون های آنجا به صورت دوستانه بازی کنید. هیچ چیز به اندازه ی مبارزه ی دو نفره ی دو بازیکن جذاب نیست.

.

با اضافه شدن این قابلیت به بازی پوکمون گو ، مناطق بازی بیشتری  را در جهان واقعی مشاهده خواهید کرد!

با اضافه شدن این قابلیت به بازی پوکمون گو ، مناطق بازی بیشتری را در جهان واقعی مشاهده خواهید کرد!.

یکی از جالب ترین ویژگی های بازی پوکمون گو قرار دادن پوکمون ها در دنیای واقعی است. این اتفاق از طریق لنز دوربین عملی می شود؛ با اینحال دیدن یک پیکاچو در اتاق نشیمن باز هم حیرت آور خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، این تنها آغاز راه بازی واقعیت افزوده ی پوکمون گو خواهد بود. همانطور که مدیر عامل این توسعه دهنده، جان هنکل خاطر نشان می کند، “این گام اول، فوق العاده است.” همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، واقعیت افزوده می تواند برای مسیر یابی مناطق بازی برای گرفتن پوکمون ها در دنیای واقعی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این ویژگی همچنین در هدست های واقعیت افزوده نیز کاربرد دارد که از میان آنها می توان به هدست Magic Leap اشاره کرد.

.

پوکمون افسانه ای و پوکمون های بیشتری در راهند!

پوکمون افسانه ای و پوکمون های بیشتری در راهند!.

بازی پوکمون گو تنها موج اول پوکمون های ارجینال را در بر دارد، با اینحال کاملا مشخص است که در این بازی به پوکمون های قدیمی که قبل از توسعه ی این بازی وجود داشته اند نیز توجه خواهد شد. اولین نشانه این است که، هر کدام از تیم ها در بازی واقعیت افزوده پوکمون گو معرف یکی از پوکمون های افسانه ای هستند. دوم اینکه، تریلر منتشر شده در سپتامبر 2015 ، یک سرنخ بزرگ از این قابلیت را به نمایش گذاشت که در آن، گروه بزرگی از بازیکن ها برای در اختیار گرفتن میوتو (Mewtwo) جمع شده بودند. زمان و ناحیه ی مناسب برای این بازی مشخص نشده است، اما میدان تایمز نیویورک یکی از مناطق احتمالی است. اینطور که به نظر می رسد، پوکمون افسانه ای یک چالش بزرگ به شمار می رود که در آن بازیکن های زیادی برای شکست دادن او جمع خواهند شد.

.

رویداد هایی در تمام شهر!

رویداد هایی در تمام شهر!.

رویداد هایی در تمام سطح شهر برگزار خواهد شد که در آن بازیکن ها برای حمله و در اختیار گرفتن یکی از عوامل بازی، دور هم جمع می شوند. تصویر گر های بازی پوکمون گو ، این رویداد ها را با عنوان “حملات” می خوانند (یک اصطلاح مربوط به بازی جهان وارکرفت). در این قابلیت، کسانی که پیش نیاز های شرکت در این بخش را داشته باشند، در کنار هم جمع می شوند؛ از جمله ی این پیش نیاز ها می توان به رسیدن به مراحل بالا و در اختیار داشتن تعداد مشخصی از پوکمون ها اشاره کرد.

این طور که به نظر می رسد، رویداد های سطح شهر با محدوده ی زمانی مواجه هستند؛ به بیان دیگر، باید تعداد مشخصی از افراد را در یک زمان مشخص در یک جا جمع کرد تا بتوان یکی از عوامل بازی را از پای درآورد. بنابراین، باید به مراحل بالا برسید و پوکمون های سرسختی را در اختیار داشته باشید.

.

قابلیت مبارزه های تیمی به بازی پوکمون گو اضافه خواهد شد.

قابلیت مبارزه های تیمی به بازی پوکمون گو اضافه خواهد شد. .

شاید این رویداد های سطح شهری بیش از اندازه بزرگ باشند و یا اینکه بسیاری از افراد به این شهرها دسترسی نداشته باشند؛ برای آنها هم خبرهای خوبی در راه است. مبارزه های تیمی هم به این بازی اضافه خواهند شد. شما می توانید با دوستان خود تیم تشکیل دهید و با تیم های دیگر و با بهترین پوکمون ها مبارزه کنید.”

.

پوک استاپ و باشگاه های سفارشی

پوک استاپ و باشگاه های سفارشی.

در حال حاضر، این دو قابلیت چندان تاثیر گذار به نظر نمی رسند؛ اما تصور کنید که این بازی با قابلیت اضافه شدن تنظیمات مخصوص هر فرد، چقدر جالب تر می شد. شما سخت مبارزه کرده اید و باشگاه مورد نظر خود را ایجاد کرده اید؛ پس لایق داشتن ویژگی های مخصوص به خود هستید. افراد آزمایشگاه  Niantic وعده داده اند که بازیکن ها ” می توانند عملکرد های مخصوص خود را به روش های مختلف، شخصی سازی کنند”. این قابلیت نیز در راه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آدرس کانال تلگرامی ایران پوکمون کانالی برای انتشار اخبار و جمع کردن پلیر های بازی پوکمون گو در یک جا و لذت بردن از این بازی. آدرس کانال ما: @IR_Pokemon

    پاسخ

    با سلام من مدیر کانال ایران پوکمون در تلگرام هستم درحال جمع کردن پوکمون گو باز های ایرانی هستیم ،از شما خواهش مندیم کانال مارو تو سایتتون حتی یه جای کوچیکش ولی در حدی که تو دید باشه تبلیغ کیند ما نمیتونیم هزینه ای صرف کنیم برای درج آگهی ولی اگه بشه آیدی کانال تلگرامی مارو به آیدی @IR_Pokemonتبلیغ کنید خیلی ممنون میشیم بخدا ماهم میخوایم جمع پلیر های ایرانی زیاد تر بشه و بخاطر خودمون نمیگیم فقط به خاطر ایرانی های پلیر بازی پوکمون گو.دوستانی که در کانال تلگرامی ایران پوکمون عضو نیستن لطفا آیدی تلگرامی @IR_Pokemonرو توی یه چت بنویسن و روش کلیک کنن تا بیان تو کانال ما و از اخبار بازی پوکمون گو با خبر بشن. با تشکر،دوباره ازتون خواهششش میکنم که یه تبلیغ حتی در حد کم از کانال ما بکنید که جمع پلیر های ایرانی در یک جا بیشتر بشه. با تشکر فراوان از سایت خوبتون

    پاسخ