;
coinex

مسابقه ی عکاسی با موبایل (شماره 130 فون آرنا)

مسابقه ی عکاسی با موبایل و رقابت های مشابهی که با عنوان های مختلف در سراسر دنیا شکل می گیرند، این روز ها به یکی از سرگرمی های داغ هوادارن گوشی های هوشمند تبدیل شده است.

در ادامه، 10 تصویر از بهترین های مسابقه ی عکاسی با موبایل شماره ی 130 سایت فون آرنا را مشاهده خواهید کرد؛ برندگان این مسابقات با تعداد لایک هایی که دریافت می کنند، انتخاب می شوند. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، توسط زیزی و با دوربین سامسونگ گلکسی نوت 4 به ثبت رسیده و به عنوان برنده ی نهایی شماره ی قبل انتخاب شده است.

لازم به ذکر است که در این پست های کوتاه، امکان نمایش تمامی عکس های شرکت کننده وجود ندارد؛ عدم نمایش عکس های شما به منزله ی انتخاب نشدن آنها نیست، این احتمال وجود دارد که عکس ها هنوز به دست اعضای وبسایت نرسیده باشند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم که همچنان به ارسال عکس های خود از طریق ایمیل phonearenaimages2@gmail.com ادامه دهید. فراموش نکنید که نام و مدل گوشی هوشمند خود را نیز ارسال کنید.

این عکس ها به خوبی نشان می دهند که دوربین گوشی های هوشمند تنها یک وسیله ی سرگرمی نیست؛ در ادامه برای مشاهده ی بهترین های مسابقه ی عکاسی با موبایل با تکرا همراه شوید.

.

امیکس؛ هواوی پی 8

.

گاگان جیندال؛ گوگل نکسوس 6 پی

.

کی کی؛ سامسونگ گلکسی اس 6 اج

.

مانیش کومار سینگ؛ سامسونگ گلکسی اس 6 اج

.

 

محمد؛ هواوی آنر 4 سی

.

مورتازا پوناوالا؛ نوکیا لومیا 1020

.

راوی؛ میزو ام 2 نوت

.

راویلاسبیل؛ سامسونگ گلکسی نوت 5

.

اسلاوی تودوروف؛ اپل آیفون 6 اس

.

وان بیوس؛ ال جی نکسوس 5 ایکس

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر