;
coinex

اضافه شدن افکت های هنری اپلیکیشن پریزما به واقعیت مجازی

 اپلیکیشن پریزما از افکت ها و فیلتر های فوق العاده ای برخوردار است که عکس ها را به یک اثر هنری تبدیل می کند؛ در حال حاضر به نظر می رسد که این افکت ها به ویدیو و فضای واقعیت مجازی نیز افزوده خواهند شد.

اپلیکیشن پریزما از افکت ها و فیلتر های فوق العاده ای برخوردار است که عکس ها را به یک اثر هنری تبدیل می کند؛ در حال حاضر به نظر می رسد که این افکت ها به ویدیو و فضای واقعیت مجازی نیز افزوده خواهند شد.

چه چیز هیجان انگیز تر از یک اپلیکیشن است که سلفی های ما را به یک هنر لحظه ای تبدیل می کند؟ اپلیکیشن پریزما این امکان را برای ویدیو و فضای واقعیت مجازی نیز فراهم خواهد کرد.

اپلیکیشن پریزما با ترکیب یک شبکه ی عصبی و هوش مصنوعی می تواند عکس های واقعی ما را به یک اثر هنری تبدیل کند.

بعد از تماس با توسعه دهندگان روسی این اپلیکیشن، دریافتیم که این قابلیت ها به زودی به ویدیو نیز اضافه خواهند شد. توسعه دهندگان در Prisma Labs، نسخه ای از ویدیویی که اپلیکیشن پریزما به وجود می آورد را برای خبرنگاران Mashabe ارسال کرده اند؛ نتایج این فرآیند اعجاب انگیز است. در این ویدیو کوتاه، هیچ تفاوت ظاهری با افکت هایی که در اپلیکیشن عکس آن وجود دارد، دیده نمی شود. این شرکت هنوز از زمان انتشار نسخه ی ویدیو اپلیکیشن خبری نداده است.

توسعه دهندگان در Prisma Labs، نسخه ای از ویدیویی که اپلیکیشن پریزما به وجود می آورد را برای خبرنگاران Mashabe ارسال کرده اند؛ نتایج این فرآیند اعجاب انگیز است.

همزمان با توسعه ی نسخه ی ویدیویی این اپلیکیشن، نسخه ی واقعیت مجازی اپلکیشن پریزما نیز در دست بررسی است. تاریخ انتشار این نسخه نیز نامشخص مانده است؛ اما این ویدیو به خوبی نشان می دهد که ویدیو 360 درجه ای پریزما، به اندازه ی کافی از ابزارهای نوآورانه ی آنها برای ایجاد تجربه ی واقعیت مجازی تاثیرگذار و سورئال برخوردار شده است.

 همزمان با توسعه ی نسخه ی ویدیویی این اپلیکیشن، نسخه ی واقعیت مجازی اپلکیشن پریزما نیز در دست بررسی است. تاریخ انتشار این نسخه نیز نامشخص مانده است؛.

لازم به ذکر است که انتشار تصاویر نسخه ی عکسی اپلیکیشن پریزما در اینستاگرام و توییتر نشان دهنده ی هیجان و تجربه ی کاربری فوق العاده ی آن است؛ اما شنیدن این اخبار از وجود اپلیکیشن آینده، وعده ی قابیلت ها و پروژه های هیجان انگیزتری را به کاربران می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر