;
coinex

گوشی های اندرویدی نوکیا به اسنپ دراگون 820 مجهز می شوند

بنا بر اخبار جدید منتشر شده، به نظر می رسد که گوشی های اندرویدی نوکیا وارد بازار خواهند شد.

بنا بر اخبار جدید منتشر شده، به نظر می رسد که گوشی های اندرویدی نوکیا وارد بازار خواهند شد.

این گزارش مدعی شده که این گوشی های هوشمند با برند گوشی های نوکیا عرضه می شوند، با اینحال این برند تحت پوشش کمپانی HMD global Oy خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، این کمپانی فنلاندی در 18 می 2016 اعلام کرده بود که بخشی از ویژگی های تجارت مایکروسافت را خریداری کرده است. کمپانی HMD بعد از اکتساب نوکیا توسط مایکروسافت در سال 2014، تاسیس شد و آینده ی توسعه ی دستگاه های موبایلی با برند نوکیا خواهد بود.

اطلاعات هر دو گوشی فاش شده و نشان می دهد که گوشی های اندرویدی نوکیا در دو اندازه ی مختلف ساخته خواهند شد. دستگاه کوچکتر با نمایشگر 5.2 و نسخه ی بزرگتر با نمایشگر 5.5 اینچی همراه خواهد بود. هر دو گوشی اندرویدی نوکیا با کیفیت 2K همراه بوده و از رابط کاربری Z-Launcher  بر مبنای اندروید 7.0 نوقا بهره می برند.

گفته می شود که گوشی های اندرویدی نوکیا به تراشه ی اسنپ دراگون 820 مجهز می شوند و از بدنه ی تماما فلزی برخوردار خواهند بود. این دو گوشی نیز همانند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، تاییدیه ی IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را دریافت خواهند کرد.

گفته می شود که گوشی های اندرویدی نوکیا به تراشه ی اسنپ دراگون 820 مجهز می شوند و از بدنه ی تماما فلزی برخوردار خواهند بود. .

لازم به ذکر است که شایعات اولیه ی درباره ی گوشی های اندرویدی نوکیا از وجود دوربین 22.6 مگاپیکسلی در این دستگاه ها خبر می دادند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این نسخه، بزرگتر بوده و با قیمت 3000 یوان معادل 500 دلار به فروش برسد. در حال حاضر، گوشی های مجهز به اسنپ دراگون 820 با کیفیت 2K و قابلیت مقاومت در برابر آب و خاک، با همین رنج قیمتی به فروش می رسند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر