;
coinex

تصاویر لو رفته از سونی اکسپریا F8331 با زبان طراحی جدید

تصاویری از گوشی سونی اکسپریا F8331 که انتظار می رود پرچمدار امسال کمپانی سونی باشد، توسط یکی از کاربران GSMArena برای این وب سایت خبری تکنولوژی معتبر فرستاده و در آن به نمایش گذاشته شد.

با دقت در این تصاویر به راحتی می توان به زبان طراحی جدید سونی در این گوشی پی برد. مشخصات گوشی اکسپریا F8331، در محدوده بالاتری نسبت به اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) قرار می گیرد که از جمله این مشخصات می توان به صفحه نمایش کمی بزرگ تر (البته با کیفیت 1080p) و قابلیت تصویر برداری با کیفیت 4K توسط هر دو دوربین عقب و جلو اشاره کرد (البته هنوز نمی توان درباره صحت و سقم قابلیت اخیر با اطمینان اظهار نظر کرد).

اما طراحی این گوشی نسبت به جنبه سخت افزاری آن، با تغییرات گسترده تری همراه شده است. با اندکی دقت می توان دریافت که قسمت های فوقانی و تحتانی گوشی Xperia F8331 به صورت تخت درآمده و کناره های چپ و راست آن، کمی منحنی است.

در پشت این گوشی، دوربین در طرح و قالبی جدید به همراه یک فلش LED دوگانه خودنمایی می کند. در قسمت پایین آن نیز یک پنل دیده می شود که شاید ماژول آنتن آن باشد.

و اما قسمت جلویی آن کمی واضح تر است. از جمله مواردی که در قسمت جلویی می توان به آن ها اشاره کرد، بلندگوهای استریو و آنتن NFC است. آنتن NFC این گوشی به نظر جایگاه مناسبی نداشته و در کنار خروجی صدای گوشی قرار گرفته است.

در قسمت تحتانی این گوشی یک پورت USB از نوع C به وضوح قابل مشاهده است و به همین دلیل این گوشی می تواند لقب اولین گوشی کمپانی سونی که به این پورت مجهز شده را از آن خود نماید. در قسمت فوقانی گوشی نیز یک جک هدفون 3.5 میلی متری تعبیه شده است.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه این گوشی به دست نیامده اما باید گفت که عرضه آن در سال جاری میلادی، قطعی است. با وجود برگزاری نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر که سونی نیز در آن حضور خواهد یافت، می توان امیدوار بود که تاریخ انتشار رسمی این گوشی نیز همان ماه سپتامبر باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر