;
coinex

آپدیت iOS 9.3.3 مشکل باگ های آن را رفع کرده است

کمپانی اپل، باگ های نسخه ی جدید iOS 9.3.3  را رفع کرده و در حال حاضر، آن را در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار داده است.

کمپانی اپل، باگ های نسخه ی جدید iOS 9.3.3  را رفع کرده و در حال حاضر، آن را در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار داده است.

اپل به تازگی آپدیت iOS 9.3.3  را منتشر کرده است؛ این آپدیت نرم افزاری از جالبی و عملکرد بالای iOS 10 که انتشار آن برای پاییز برنامه ریزی شده، برخوردار نیست؛ با اینحال باگ های مشکل زای آن مرتفع شده و عملکرد تقویت شده ای را برای کاربران iOS به نمایش می گذارد.

آپدیت کوچک نرم افزار 9.3.3 از یک روند طولانی بتا عبور کرده است. همانند سابق، هر چیز جدید و جالب درباره ی آپدیت iOS 9.3.3 را با شما به اشتراک می گذاریم. کاربران این سیستم عامل می توانند از طریق تنظیمات (Setting) آپدیت iOS 9.3.3 را دریافت کنند. قسمت ستینگ را باز کرده، گزینه ی General و سپس Software Update را انتخاب کنید تا ساخته های جدید را جستجو کند.

با در نظر داشتن اینکه شما در حال حاضر از نسخه ی iOS 9.3.2 و یا نسخه های قدیمی تر استفاده می کنید، بنابراین در صورت انجام این مراحل، دستگاه آیفون و یا آیپد شما آخرین آپدیت موجود را به نمایش خواهد گذاشت؛ یک اتصال وای فای و باتری مناسب برای دریافت آپدیت کفایت می کند.

لازم به ذکر است که رفع مشکل باگ در این آپدیت چندان جالب نیست؛ آپدیت بزرگ بعدی اپل از قابلیت های چشمگیری برخوردار خواهد بود که در قالب iOS 10 معرفی خواهد شد.

در iOS 10 شاهد نسخه ی جدیدی از اپلیکیشن موزیک اپل، ویجت های جدید برای صفحه ی قفل دستگاه، اپلیکیشن Messages جدید با استیکر های متفاوت، اپلیکیشن های iMessage  و غیره خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    از وقتی آیپدمو به این ورژن آپدیت کردم نه برنامه ی جدید میتونم نصب کنم و بدتر اینکه آپدیت برنامه ها از کار افتاده و خیلی برنامه ها از اجرا خارج شده چرا که نیاز به بروزرسانی داره و انجام نمیشه میتونین کمکم کنین

    پاسخ