;
coinex

دو دستگاه جدید بلک بری به زودی معرفی خواهند شد

دو دستگاه جدید بلک بری به زودی معرفی خواهند شدبنا به گفته ی مدیر عامل بلک بری، بحث پیرامون مشخصات و تاریخ در دسترس قرار گرفتن دو دستگاه جدید بلک بری ، از هفته ی آینده آغاز خواهد شد.

بنا بر گزارشات، بلک بری دو گوشی هوشمند اندرویدی را تا پایان سال جاری میلادی، معرفی می کند. گفته شده است که یکی از آنها بلک بری نئو خواهد بود. همچنین انتظار می رود که بلک بری در ماه اکتبر(حوالی مهر ماه)،یک پرچمدار شیک به نام آرگون، عرضه کند. این مدل تمام شمخصاتی که انتظار می رود در پرچمدار سال 2016 وجود داشته باشد را شامل می شود. به طور مثال دارای یگ نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و همچنین پردازنده ی اسنپ دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم و ماژول دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می رود که با پورت USB نوع همراه باشد.

مدیر عامل بلک بری، جان چن، در طول اجلاس امنیتی گوشی های بلک بری که امروز در شهر نیویورک برگزار شد، در مورد این دو گوشی صحبت کرد. چن بیان کرد :” ما به دنبال ارائه ی سرویس های حرفه ای قوی هستیم”. او اضافه کرد که کسب و کار گوشی های هوشمند این کمپانی به خوبی پیش می رود. بنا به گفته چن، تا هفته ی آینده بحث در مورد پیش روی بلک بری در ساخت و تولید دو گوشی هوشمند اندرویدی آغاز می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر