;
coinex

نسخه ی نهایی پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید نوقا منتشر شد

نسخه ی نهایی پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید نوقا منتشر شدنسخه ی نهایی پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید نوقا یعنی نسخه ی پنجم از سیستم عامل جدید گوگل با بهبود ها و رفع اشکالات نسخه ی قبلی، منتشر شد.

اخیراً اخبار منتشر شده نشان می دهند که نسخه ی نهایی پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید نوقا عرضه شده است و خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت، عموم کاربران می توانند این نسخه از اندروید را در اختیار داشته باشند. در واقع گوگل نسخه ی پنجم اندروید نوقا را برای تست بتا معرفی کرده و همچنین تائید کرد که این نسخه ی نهایی توسعه دهندگان اندروید نوقا خواهد بود.

تا کنون لیست تغییرات مناسبی برای نسخه ی نهایی پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید نوقا  توسط گوگل منتشر نشده است. بنابراین نمی توان دقیقا گفت که چه تغییراتی اعمال خواهد شد، البته گوگل مشکلات یافت شده در آخرین نسخه ی بروز شده را ذکر کرده است. با وجود اینکه نسخه ی نهایی با رفع اشکالات و بهبود هایی همراه بوده، امیدواریم که گوگل بیشتر از آنچه که اعلام شده است به رفع باگ های موجود در این نسخه از سیستم عامل خود بپردازد.

در حال حاضر نیز نسخه ی چهارم پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید نوقا شامل API های نهایی است، بنابراین توسعه دهندگان می توانند با اطمینان از کار کردن برنامه ها، به روند بروزرسانی آنها ادامه دهند.

گوگل همیشه گفته است که نسخه ی کامل اندروید N را در فصل سوم سال جاری، عرضه می کند. این یعنی زمانی از هم اکنون تا شهریور ماه، شاهد آن خواهیم بود. البته عرضه ی اندروید N در ابتدا تنها برای دستگاه های نکسوس انجام می شود، پس از آن دیگر تولید کنندگان نیز آماده ی انتشار بروز رسانی اندروید N می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر