;
coinex

فردا بازی پوکمن گو در ژاپن عرضه می شود

بازی پوکمن گو بالاخره فردا در ژاپن عرضه می شودبه گفته ی نیناتیک، دلیل اینکه تا کنون بازی پوکمن گو در ژاپن عرضه نشده، مشکلات مربوط به سرور است. به نظر می رسد که بالاخره این بازی راه خود را به ژاپن باز کرده است. خبر خوب برای علاقه مندان ژاپنی این است که از فردا می توانند پوکمن گو را در اختیار داشته باشند.

البته هنوز نیانتیک این مسئله را تائید نکرده است، در واقع این گزارش رسمی نیست. ولی در هر صورت تکرانچ شهرت بسیار خوبی در صحت فاش کردن این نوع خبر ها دارد. از این رو بنا به گزارشی از تکرانچ بازی پوکمن گو، فردا برای کاربران ژاپنی منتشر خواهد شد.

علاوه بر اینکه این بازی فردا در ژاپن منتشر می شود، برای اولین بار محل های با حمایت مالی (sponsored location) منتشر می شود. شایان ذکر است که محل های با حمایت مالی یا محل های اسپانسری (Sponsored Locations)، یکی از ویژگی های جدید پوکمون گو است. ایده اصلی این ویژگی این است که شرکت ها و سازمان های مختلفی می توانند به پوکمون گو مبالغی را پرداخت کنند و محل های مورد نظرشان را به “محل های اسپانسری” تبدیل نمایند. بدین معنی که در آن مکان ها، پوکمون های بیشتر و مخصوصی وجود دارد و گیمرها تنها در صورتی قادر به تصاحب این پوکمون ها هستند که به آن مکان ها مراجعه کنند.

پیش از این نیانتیک اعلام کرده بود که در حال کار بر روی مکان های با حمایت مالی است. امروز تکرانچ گزارش داد که ارائه ی آنها فردا خواهد بود.  فردا ژاپن  با 3000 محل حمایتی در سراسر کشور همراه می شود که پوکمن ها در آنجا دو برابر محل های دیگر هستند.

گزارش قابل توجه جدیدی نشان می دهد که مک دونالد ژاپن به دلیل ازدیاد پوکمن در اطراف آن، افزایش سهام داشته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر