;
coinex

سامسونگ از پتنت بازوی مصنوعی برای گوشی های منعطف استفاده می کند

پتنت بازوی مصنوعی در ساخت گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد.

پتنت بازوی مصنوعی در ساخت گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد.

سامسونگ تا به حال پتنت های بیشماری را در زمینه ی گوشی های انعطاف پذیر و تا شو به ثبت رسانده است. اخیرا چند پتنت دیگر نیز به ثبت رسیده که جزئیات گوشی ها و تبلت های انعطاف پذیر را به نمایش می گذارد. کمپانی سامسونگ در حال حاضر دو پتنت را در ایالات متحده به ثبت رسانده است؛ این پتنت ها هر دو مربوط به گوشی های هوشمند انعطاف پذیری هستند که با استفاده از بازوی مصنوعی قابلیت خم شدن را دریافت می کنند؛ این وسیله اساسا یک کنترلر داخلی است که با اعمال ولتاژ، تغییر شکل می دهد.

یکی از پتنت ها نحوه ی عملکرد دستگاهی را نشان می دهد که از پنل نمایشگر انعطاف پذیر و یک بورد پردازنده ی تصویر برخوردار است که حداقل به یکی از بازو های مصنوعی متصل می شود؛ این بازو نیز پیکر بندی شده تا با اعمال نیروی ولتاژ، تغییر شکل دهد. سامسونگ، پتنت بازوی مصنوعی را به عنوان ماتریکسی از پنل های متصل کوچک توصیف می کند که در صورت اعمال نیروی خارجی برای خم کردن دستگاه، ولتاژ مورد نیاز برای حفظ حالت خمیدگی پنل نمایشگر را در کنترلر موجود در بورد پردازنده ی تصویر جستجو می کند.

پتت دوم نیز از یک پنل نمایشگر برخوردار است که از نواحی بالا و پایینی مجزا شده و شرایطی را فراهم می کند که دستگاه از وسط، خم شود. اگر پتنت بازوی مصنوعی به مرحله ی نهایی برسد، باز هم تا زمان عرضه ی آن زمان زیادی باقی مانده است. سامسونگ تا به حال پتنت اختراعات تکنولوژیکی زیادی را به ثبت رسانده است اما بسیاری از آنها به مرحله ی فروش نهایی نرسیده اند.

پتت دوم نیز از یک پنل نمایشگر برخوردار است که از نواحی بالا و پایینی مجزا شده و شرایطی را فراهم می کند که دستگاه از وسط، خم شود. ا یکی از پتنت ها نحوه ی عملکرد دستگاهی را نشان می دهد که از پنل نمایشگر انعطاف پذیر و یک بورد پردازنده ی تصویر برخوردار است که حداقل به یکی از بازو های مصنوعی متصل می شود؛ این بازو نیز پیکر بندی شده تا با اعمال نیروی ولتاژ، تغییر شکل دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر