;
coinex

اپلیکیشن اسکایپ از نسخه های قدیمی سیستم عامل ها پشتیبانی نمی کند

مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن اسکایپ از نسخه های قدیمی سیستم عامل های اندروید، ویندوز موبایل و OS X پشتیبانی نخواهد کرد.

مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن اسکایپ از نسخه های قدیمی سیستم عامل های اندروید، ویندوز موبایل و OS X پشتیبانی نخواهد کرد.

اپلیکیشن اسکایپ در طول سالها تکامل یافته و از قابلیت های زیادی پشتیبانی می کند؛ بدین ترتیب کاملا منطقی است که برخی از پلت فرم ها توانایی پشتیبانی از قابلیت های جدید اسکایپ را نداشته باشند. به همین منظور، مایکروسافت و اسکایپ نیز زحمت پشتیبانی از آنها را به خود نمی دهند.

اولین سیستم عاملی که از حالا به بعد تحت پشتیبانی اپلیکیشن اسکایپ قرار نمی گیرد، سیستم عامل ویندوز موبایل است. این اپلیکیشن تنها سیستم عامل ویندوز 10 موبایل را پشتیبانی می کند و از اکتبر 2016، پشتیبانی از ویندوز های 8.1 و 8 را قطع می کند. سیستم عامل بعدی، اندروید است؛ دستگاه هایی که هنوز از اندروید های قبل از نسخه ی 4.0.3 استفاده می کنند، توسط اسکایپ 6.2 پشتیبانی نخواهند شد. برای دستگاه هایی که از نسخه ی 2.3 اندروید برخورداند، می توان از نسخه ی 4 اپلیکیشن اسکایپ استفاده کرد.

آخرین سیستم عامل، OS X است؛ نسخه ی 7.0 اپلیکیشن اسکایپ تنها روی سیستم عامل macOS 10.9 و نسخه های بالاتر اجرا خواهد شد. کاربران نسخه های قدیمی تر از اکتبر 2016 می توانند از نسخه ی وب این برنامه استفاده کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر