;
coinex

شمارش معکوس برای دریافت نسخه رایگان ویندوز 10

مایکروسافت عملا شمارش معکوس را برای دریافت نسخه رایگان ویندوز 10 را آغاز کرده است.

مایکروسافت عملا شمارش معکوس را برای دریافت نسخه رایگان ویندوز 10 را آغاز کرده است.

کمپانی مایکروسافت در آخرین تلاش خود برای آپدیت تمامی دستگاه های ویندوزی، یک تایمر شمارش معکوس را به پنل آپدیت نسخه رایگان ویندوز 10 اضافه کرده است؛ فرصت دریافت ویندوز 10 تا 19 جولای برقرار است.

اگر از تلاش های مکرر مایکروسافت برای آپگرید دستگاه خسته اید، باید بگوییم که به روزهای پایانی آن نزدیک شده ایم؛ و اگر هنوز از نسخه های قدیمی تر ویندوز 7 یا 8.1 استفاده می کنید، به گوشه ی سمت راست دستگاه خود نگاه کنید، حتما آیکون آپگرید آشنا را پیدا خواهید کرد. با باز کردن پنل آپگرید با یک رابط نونما مواجه می شوید. یک تایمر شمارش معکوس، به گونه ای زمان را می شمارد که تصور می کنید تا هفته ی آینده یک فاجعه به وقوع می پیوندد. همچنین لیستی را مشاهده می کنید که دلایل آپگرید کردن به ویندوز 10 را نشان می دهد. این نسخه از ویندوز 10، رایگان، آشنا و آسان بوده و برای سرعت بالا طراحی شده است.

البته تلاش های مایکروسافت به اینجا خاتمه نمی یابد؛ یک صفحه ی بنفش تبلیغاتی در ویندوز 10 نیز ظاهر می شود. این تبلیغ به شما یاداوری می کند که تا 29 جولای برای دریافت نسخه ی رایگان ویندوز 10 فرصت دارید. این تبلیغ با پیام “مایکروسافت پیشنهاد می کند که آپگرید ویندوز 10 را دریافت کنید” نشان داده می شود. ارائه ی رایگان ویندوز 10 در ماه های اولیه ی انتشار، مورد استقبال و قدردانی بسیاری قرار گرفته بود، اما با توجه به تلاش های مکرر در ماه های اخیر، با مباحث زیادی روبرو شد. مایکروسافت در یکی از مراحل، آپدیت را به صورت پیشنهادی ارائه می داد؛ این بدان معنا بود که بستن پنجره ی آپدیت، روند دانلود و اینستال را اجر می کرد.

با تمام این اوصاف، اگر تا به حال به ویندوز 10 آپدیت نکرده اید، پیشنهاد می کنیم که این فرصت را از دست ندهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر