;
coinex

گوشی جدید اندرویدی بلک بری با اسم رمز “هامبورگ” در FCC ثبت شد

گوشی جدید اندرویدی بلک بری با اسم رمز "هامبورگ" در FCC ثبت شد

به تازگی گوشی هوشمند جدید اندرویدی شرکت بلک بری در سازمان FCC رویت شد. این دومین گوشی هوشمند اندروید بلک بری بعد از بلک بری پریو به حساب می آید و دارای اسم رمز بلک بری هامبورگ (BlackBerry Hamburg) است. این گوشی در FCC با شماره مدل 100-2 (RJD211LW) ثبت شده است. اسناد FCC نشان می دهد که TCL تولیدکننده گوشی بوده و همان طور که می دانید مالک TCL شرکت آلکاتل است. از همین رو گفته می شود این گوشی شباهت زیادی به Alcatel Idol 4 دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده FCC گوشی جدید اندرویدی بلک بری دارای باتری به ظرفیت 2610 میلی آمپر ساعتی بوده و این دقیقاً اندازه باتری به کار گرفته شده در گوشی Idol 4 است. همچنین نتایج بنچمارک GFXBench نشان می دهد که هامبورگ از لحاظ مشخصات فنی بسیار شبیه Idol 4 خواهد بود. نتایج بنچارک GFXBench نشان می دهد که گوشی جدید بلک بری به اسنپدراگون 615 و پردازنده 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز مجهز است. این در حالی است که قدرت پردازشی گوشی Idol 4 توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز تامین می شود.

گوشی جدید اندرویدی بلک بری احتمالاً دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی را ارائه می دهد. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی ساختار حافظه بلک بری هامبورگ را تشکیل می دهند. دوربین اصلی و سلفی این دستگاه 13 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو است. این گوشی نیز به مانند Idol 4 دارای کیبورد فیزیکی QWERTY نخواهد بود.

دیگر گوشی های جدید بلک بری دارای اسم رمز های Neon و Rome هستند. گفته می شود که گوشی با اسم رمز Rome شامل کیبورد فیزیکی QWERTY خواهد بود.

گوشی جدید اندرویدی بلک بری با اسم رمز "هامبورگ" در FCC ثبت شد گوشی جدید اندرویدی بلک بری با اسم رمز "هامبورگ" در FCC ثبت شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر