;
coinex

گوشی هوشمند بلک بری Rome در بنچمارک گیک بنچ حضور یافت

گوشی هوشمند بلک بری Rome در بنچمارک گیک بنچ حضور یافت

اگر شما یکی از هواداران گوشی های بلک بری هستید باید گفت که خبر های خوب و جدید از گوشی های هوشمند جدید این شرکت در راه است. در این راستا امروز خبری در مورد گوشی بلک بری با اسم رمز هامبورگ که در FCC حضور یافته بود، منتشر شده و اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی آن فاش شد. اسناد منتشر شده از سوی FCC نشان از تولید این گوشی هوشمند توسط TCL دارد؛ مالک TCL نیز شرکت آلکاتل است. از همین رو این گوشی شباهت زیادی به Alcatel Idol 4 دارد. انتظار می رود گوشی بلک بری هامبورگ برچسب قیمتی 270 دلار داشته باشد.

امروز یک گوشی هوشمند دیگر از بلک بری با اسم رمز Rome در بنچمارک گیک بنچ رویت شد. برخلاف گوشی بلک بری هامبورگ به نظر می رسد که بلک بری Rome یکی گوشی پرچمدار و مجهز به کیبورد فیزیکی QWERTY باشد. شماره مدل این دستگاه در گیک بنچ STV100-3 است و این در حالی است که شماره مدل بلک بری پریو و بلک بری هامبورگ به ترتیب STV100-1 و STH100-2 بود.

در بنچمارک گیک بنچ مشخص شد که گوشی هوشمند بلک بری Rome دارای یک پردازده 6 هسته ای خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای 3 گیگابایت حافظه رم پردازشی است و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بر روی آن اجرا می شود.

انتظار می رود که شرکت بلک بری طی هفته آینده برنامه خود را در مورد گوشی های هوشمند جدیدش اعلام کند تا جزئیات بیشتری در مورد زمان معرفی و عرضه گوشی های بلک بری هامبورگ و Rome حاصل شود.

nextb

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر