;
coinex

احتمالاً در نیمه اول سال آینده شاهد عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو ال جی خواهیم بود

احتمالاً در نیمه اول سال آینده شاهد عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو ال جی خواهیم بود

به نظر می رسد که شرکت ال جی در آستانه تجاری سازی دستگاه هایی با صفحه نمایش انعطاف پذیر مانند گوشی های تاشو است. این شرکت سابقه تولید محصولی مانند G Flex را نیز دارد که در نمایشگر آن به جای استفاده از شیشه، از پلاستیک استفاده شده بود و تا حدی گوشی قابلیت ارتجاعی داشت. این شرکت همچنین تولید پنل های OLED برای اپل واچ ها را بر عهده داشت. حالا به نظر می رسد که آماده رسیدن به سطح جدیدی در این زمنیه باشد.

بنا به گزارشات، شرکت ال جی یکی از کارخانه های تولید صفحه نمایش خود واقع در شهر Gumi را به ابزار جدیدی برای تولید انبوه نسل ششم صفحه نمایش های قابل انعطاف OLED مجهز کرده است. ضمن اینکه اولین موبایل تاشو این شرکت نیز از مرحله تحقیق و توسعه خارج شده و حالا در مرحله تولید قرار گرفته است.

گفته می شود ال جی قرارداد همکاری با شرکت کانادایی IGNIS که در زمینه تولید مدارات صفحه نمایش خمیده فعالیت می کند، امضا کرده است. مدیر عامل شرکت کانادایی چندی پیش طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که در یکی دو سال آینده مردم شاهد گسترش موبایل های تاشو خواهند بود که امکان تبدیل شدن به تبلت را نیز داراست.

احتمال زیاد شرکت ال جی در نیمه اول سال آینده اولین گوشی هوشمند تاشو خود را روانه بازار خواهد کرد؛ شایعه شده است که درست در همان زمان برنامه Project Valley سامسونگ نیز اولین محصول منعطف خود را تولید خواهد کرد. به نظر می رسد که در کنفرانس MWC 2017 شاهد عرضه گوشی های هوشمند تاشو توسط این دو غول کره ای و رقابت داغ آن ها برای بدست آوردن سهم بازار گوشی هوشمند تاشو باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر